COVID-19 متاسفانه حداقل در کوتاه مدت سرنوشت موسیقی زنده را به سختی نامطمئن گذاشته است. واقعیت این است که بسیاری از هنرمندان نتوانسته اند فعالانه زندگی خود را دنبال کنند ، به ویژه کسانی که از استقلال مستقل هستند ضربه می خورند. از طرف دیگر ، اجرای کنسرت در محیط های مملو از یک بیماری همه گیر و خطرناک ، خطر تبدیل یک جشن مفرح از هنر را به یک رویداد بالقوه فراگیر گسترش می دهد. متأسفانه ، برخی لزوماً احساس نمی کنند که خطر ابتلا به COVID-19 تهدیدی جدی است و به فعالیت معمول خود ادامه می دهند.

دختران شهر JT یونگ میامی

تصویر از طریق HNHH

به عنوان مثال ، كنترل كیفیت City Girls اخیراً شكرگذاری را صرف اجرای صحنه ای در یك باشگاه مملو از مربا در فلوریدا كرد و جمعیت فروخته شده ای را به كلاب شبانه Gilt آورد. تصاویر ویدئویی TMZ دامنه این رویداد را فاش می کند و گرچه قابل درک است که مردم به دنبال کمی فرار در یک سال سخت هستند ، اما این واقعیت همچنان باقی مانده است که فلوریدا اواخر کانون COVID بوده است ، در حال حاضر پرونده های این پرونده 961،676 است. از این تعداد ، 18255 نفر در نبرد با این ویروس دوام نیاوردند.

به طور طبیعی ، تصمیم برای اجرای یک کنسرت ، دختران شهر را به شدت مورد بررسی قرار داد ، همانطور که بسیاری از هنرمندان با اجرای چنین شرایطی تصمیم به اجرا گرفته اند. در این مرحله ، نزدیک به یک سال از آغاز همه گیری همه گیر می گذرد و دلیل این امر این است که بسیاری از اقدامات امنیتی را خسته می کنند. در این صورت ، به نظر می رسد که هیچ نگرانی خاصی برای ویروس وجود ندارد. در نظرات با برداشت خود به صدا در بیایید – آیا می خواهید یک کنسرت با COVID-19 که همچنان در حال اجراست ببینید؟ یا از تجربه های مجازی زنده کنسرت که بسیاری از هنرمندان برای ارائه آن راضی بوده اند راضی هستید؟