مهم نیست که در چه سطحی از ورزش بازی می کنید ، اوضاع می تواند بسیار شدید شود زیرا هر دو تیم سخت ترین تلاش خود را می کنند تا پیروز شوند. با این حال ، گاهی اوقات ، این در نهایت می تواند منجر به برخی احساسات با اکتان بالا شود که همیشه با بهترین روش ها کنار نمی آیند. در ورزش جوانان این امر به ویژه در شرایطی که نوجوانان در سرکوب احساسات و رها کردن کارها ، لحظه ای باتجربه نیستند ، صادق است.

یک نمونه کامل از این موارد اخیراً در جریان یک بازی فوتبال دبیرستان در تگزاس رخ داده است. در کلیپ زیر ، پایان دفاعی به نام امانوئل دورون دیده می شود که بعد از داور شارژ می شود در حالی که مربیانش سعی دارند او را مهار کنند. او سرانجام قبل از اینکه جلوی خودش را بگیرد ، رد می کند.

این اقدام خشن بلافاصله پس از اخراج دورون از بازی انجام شد. واضح است که او از این تماس ناراحت شد و احساس کرد که این به نوعی ناعادلانه است. در این مرحله ، دورون ممکن است تحت مجازات های فوق العاده سختی قرار بگیرد و حتی می تواند پایان دوران او به عنوان یک بازیکن فوتبال دبیرستان را رقم بزند.

دورون همچنین در مدرسه خود یک کشتی گیر سطح بالا است و قصد داشت در مسابقات قهرمانی ایالت شرکت کند. اکنون ، برنامه های آینده وی می تواند به خطر بیفتد.

داور

Fred Kfoury III / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ