شایعات در مورد وضعیت رابطه DaBaby و DaniLeigh برای ماه ها به آرامی در حال سوختن است. به نظر می رسید این جفت زن و شوهر داغ جدیدی در صحنه هیپ هاپ هستند که پس از تندخو بودن در اینترنت ، آنها را در همان مکان ها قرار داد بدون اینکه صریحاً یکدیگر را تصدیق کنند. سپس ، هنگامی که سرانجام توسط پاپاراتزی دست در دست شدند ، آنها را در زوج هیپ هاپ “It” گره زدند ، اما همه چیز به سرعت چرخید و به نظر می رسید که DaBaby دوباره با مادر دخترش پیوست.

هنوز هم ارتباطات موسیقی بین این دو هنرمند برقرار بود. گفته می شود که او در آلبوم خود شعرهایی درباره او نوشت و آنها برای او همکاری کردند فیلم سینما پروژه در مسیر “Levi High”. دانی لی مصاحبه هایی را انجام داد و در آنجا به صراحت اعلام كرد كه علاقه ای به روشن كردن وضعیت رابطه خود با دابی برای هیچ كس ندارد ، اما فرض بر این بود كه این رابطه عاشقانه به پایان رسیده است.

با این حال ، یک ویدیوی کوتاه که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده طرفداران را به آن برگردانده است زیرا آنها در مورد زندگی شخصی این دو هنرمند حدس می زنند. خواننده و خواننده رپ Def Jam ویدیویی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن او تکه هایی از خانه خود را به نمایش می گذارد و مردم نمی توانند متوجه شوند که یکی از پلاک های DaBaby به زیبایی در کنار دستاوردهای او آویزان شده است. در این ویدئو ، او آهنگ خود را “معروف” که در آنجا آواز می خواند ، پخش می کند ، “بنابراین من فقط پلاک های آویزان را بر روی دیوار نگه می دارم (Yеah) / اذیت نشو ، زنگ نزن (زنگ نزن) / من به عشق تو احتیاج ندارم ، دیگر به عشق تو احتیاج ندارم

در زیر آن را بررسی کنید.