آنها تصمیم گرفته اند تمام شایعات را برای استراحت بیان كنند. DaniLeigh و DaBaby با فاش کردن اینکه با هم هستند ، 2020 را به پایان رسانده اند و برای آنها اهمیتی ندارد که چه کسی از این موضوع مطلع است. این جفت برای اولین بار در اوایل سال جاری با هم مشاهده شد ، اما جنجال های آنلاین با مادر دختر DaBaby باعث شد که بسیاری DaniLeigh را به حیوان خانگی متهم کنند. وی تصریح کرد که تحت تصور او مجرد بودن یک فرد است ، اما از آن زمان ، هنرمند Def Jam اطلاعات مربوط به زندگی شخصی خود را نزدیک به سینه نگه داشته است.

دانی لای اخیراً به اشتراک گذاشته است که او نگران حرف مردم درباره زندگی خصوصی او نیست و روز جمعه (4 دسامبر) این موضوع را در اینستاگرام ثابت کرد. فیلم سینما خواننده تصویری از او و DaBaby را در حالی که او را از پشت در آغوش گرفته بارگذاری کرد. “کودک من[heart emoji] idc ، “دنی لی در زیرنویس نوشت.

این گمانه زنی وجود داشت که این دو هنرمند پس از اینکه DaBaby اخیراً “آهنگ دومینیکن بو” را در آهنگ “8 شکل” خود ذکر کرد ، دوباره با هم بودند. آماده دیدن بیشتر این دو نفر باشید که بدون شرمندگی عاشقانه خود را با جهان در میان می گذارند. او در اینستاگرام DaBaby ، او یک فیلم زیبا از او و دنی را با هم منتشر کرد. به پست های زیر مراجعه کنید.