دامیان لیلارد با وجود اینکه آنها از زادگاه او اوکلند به لاس وگاس نقل مکان کرده اند ، همیشه خود را به عنوان یک طرفدار بزرگ Raiders دیده است. لیلارد مانند هوادار وفاداری که دارد ، قول داد که در این سفر در لاس وگاس در کنار Raiders باقی بماند ، هرچند که در حال حاضر ایستاده است ، اما او ممکن است قریب الوقوع فانتوم خود را لغو کند. اگرچه به نظر می رسد این یک راه سخت برای انجام کارها باشد ، اما وقتی فهمیدید که Raiders روز یکشنبه در مقابل رقت انگیز Falcons آتلانتا با نتیجه 43-6 شکست خوردند ، بسیار منطقی به نظر می رسد.

در طول بازی ، لیلارد در حال توئیت کردن ناکامی های Raiders بود و در بیشتر موارد ، دیدن این یک منظره بسیار ویرانگر بود. لیلارد حتی انتقادات شدیدی به دفاع کار ، کارک داشت که شاید یکی از بدترین رهگیری های کل فصل را انجام داد ، که اتفاقاً برای انتخاب شش بازی برگشت داده شد.

بعد از باخت ، Raiders اکنون 6-5 فصل هستند که به این معنی است که آنها هنوز از نظر فنی در مرحله پلی آف هستند. متأسفانه برای هواداران Raiders ، AFC در این فصل انباشته شده است و تیم های زیادی وجود دارند که آماده استفاده از مکان های نهایی پلی آف هستند. اگر Raiders بخواهند فصل بعد را بسازند ، باید بقیه بازی های خود را برنده شوند که این کار آسانی نخواهد بود.

در مورد لیلارد ، خوب ، شاید یک ظاهر پلی آف بتواند اشتباهات Raiders را برطرف کند.