در حالی که مردم همچنان خواهان عدالت برای نیپسی هوسل هستند ، به نظر می رسد دادگاه قتل اریک هولدر مظنون به تأخیر افتاده است. این در تاریخ 31 مارس 2019 بود ، زمانی که رپر 33 ساله و فعال جامعه در لس آنجلس به قتل رسید ، باعث طوفان جهانی حمایت شد. همانطور که هیپ هاپ میراث نیپسی را ارج نهاد ، میلیون ها نفر دیگر وقتی از ایجاد جامعه ، راهنمایی و تلاش های کارآفرینی وی مطلع شدند ، روی باند واگن پریدند. نیپسی هوسل همچنان یک شخصیت انگیزشی در موسیقی و فراتر از آن است ، اما یک قاضی روز سه شنبه (1 دسامبر) گفت که هولدر ، متهم به تیراندازی و کشتن هوسل ، حداقل تا سه ماه دیگر با دادگاه روبرو نخواهد شد.

قاضی رابرت جی پری گفت: “من واقعاً نمی دانم که چگونه واقعاً انتظار داشته باشیم این پرونده را در 90 روز آینده یا بیشتر به محاکمه بکشیم.” به نظر می رسد همه گیری COVID-19 علت تاخیر است. “آقای. دارنده ، من نمی دانم چه چیزی به شما بگویم مگر اینکه سیستم دادرسی و این شهرستان گرفتار بیماری است که ما آن را ویروس COVID می نامیم و سیستم دادگاه بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است. “

قاضی اضافه کرد که دارنده “حق دادرسی سریع” را دارد ، اما او و وکلایش باید در 21 ژانویه برگردند تا نحوه حرکت خود را ارزیابی کنند. در آن زمان ، قاضی گفت که تلاش خواهد کرد دادگاه را ظرف 30 روز از آن تاریخ آغاز کند ، اما افزود ، “من فکر نمی کنم که این اتفاق بیفتد.”

پری سپس از هولدر س askedال کرد که آیا چنین چیزی قابل قبول است یا خیر ، هولدر پاسخ مثبت داد. قاتل متهم همچنین تأیید کرد که سلول زندان خود را دارد. علاوه بر اتهام قتل ، هولدر همچنین “با هر دو پرونده تلاش برای قتل و حمله به اسلحه گرم و یک بار در اختیار داشتن سلاح گرم توسط یک جنایتکار روبرو است.” هولدر به اتهامات علیه خود اعتراف نکرده است.

[via]