در میان دادخواست جانی دپ علیه امبر هرد به دلیل اتهام نادرست وی به خشونت خانگی ، وی مدرکی شواهد لعنتی ارائه داد که نشان می داد هرد در واقع سو ab استفاده از دپ بوده است. از آن زمان ، دادخواست در حال پخش آنلاین است که اساساً لغو Heard را با حذف وی از زندان انجام می دهد آکوامن فیلم آینده franchise.

این زوج پس از 15 ماه ازدواج در ماه مه سال 2016 از هم جدا شدند. طلاق آنها در ژانویه 2017 نهایی شد ، اما از آن زمان بین این دو فقط چیزهای نامنظم و نامرتب شده است. در حالی که به نظر می رسید که امبر پس از برچسب زدن به جانی به عنوان یک سوer استفاده کننده در واشنگتن پست ، با انتشار یک ضبط صدا ، همه چیز به نوبه خود چشمگیر شد و اثبات کرد که دپ قربانی سو abuse استفاده خانگی توسط Heard شده است – نه برعکس.


جیسون مریت / گتی ایماژ

“متاسفم که من برخورد نکردم ، اوه ، اوه ، در یک سیلی مناسب به صورت شما برخورد نکردم ، اما من شما را می زدم ، این شما را مشت نمی کرد. عزیزم ، شما مشت نمی شوید” ، شنیده می شود گفتن در کلیپ. “من نمی دانم حرکت دست واقعی من چه بود ، اما شما خوب هستید ، من به شما صدمه ای نزدم ، شما را مشت نکردم ، شما را می زدم.”

وی افزود: “نمی توانم قول بدهم که دیگر جسمی نخواهم دید ، آنقدر عصبانی می شوم که آن را از دست می دهم.”

از زمان انتشار این کلیپ ، دادخواست برای شروع کردن شنیده شده توسط Heard آغاز شد آکوامن 2 1.5 میلیون امضا جمع آوری کرده است. Change.org در دادخواست آمده است: “[Heard] به طور سیستماتیک برای از بین بردن دپ در هالیوود جنگ صلیبی انجام داده است “و افزود که Heard” گزارش های نادرستی از [Depp] سو the استفاده کننده است. “

با این حال هرد اجازه نداده است که دادخواست نگرش طعنه آمیز او را تغییر دهد. “شایعات پرداخت شده و کمپین های پولی در شبکه های اجتماعی حکم نمی کند [casting decisions] زیرا آنها در واقع هیچ پایه و اساسی ندارند “، وی به گفت هفتگی سرگرمی. “فقط طرفداران واقعاً ساخته اند”آکوامن“و”آکوامن 2‘ رخ دادن. من از شروع سال آینده هیجان زده ام. “

[via]