یک هفته پس از آنکه وی به سر دوست خود شلیک کرد ، 911 دیوانه وار خواننده و ترانه سرا آن ماری ظاهر شد. دیروز پس از پاسخ پلیس به متلی در آتلانتا ، اخبار مربوط به دستگیری خواننده R&B را گزارش کردیم. گفته می شود که این مرد از تیراندازی جان سالم به در برد و در حالی که او قادر بود با پلیس در مورد این حادثه صحبت کند ، مشخص نیست که وی با بازرسان چه چیزی را به اشتراک گذاشته است.

گزارش پلیس جزئیات اظهارات اولیه آن ماری را درج می کند جایی که وی ادعا می کند تیراندازی پس از افتادن اسلحه از روی میز و به طور تصادفی شلیک صورت گرفته است. مأموران پاسخ دهنده گزارش دادند كه آن ماری هنگام رسیدن به صحنه هیجان انگیز و جیغ می كشید و تماس 911 كه اخیراً منتشر شد این ادعاها را بازگو می كند.

پلیس گزارش داد: “یک پرتابه نیز درب حمام روی فرش و یکی در وان حمام پیدا شد.” “یک سوراخ گلوله در درب درب وجود داشت ، و یک سوراخ نیز در گوشه سمت راست بالای کابینت در حمام بود.”

گفته می شود Jonathon Wright ، 24 ساله ، دوست دوران کودکی آن ماری است و آنها از شهرشان شیکاگو به آتلانتا رفته بودند. وقتی پلیس به محل حادثه رسید ، Jonathon در حالی که در انتهای تخت خوابیده بود پیدا شد. در تماس ، آن ماری کنایتی به گرفتن حوله ای که باعث افتادن اسلحه شده بود ، داد.

این خواننده در این کلیپ صوتی گفت: “دوستت دارم ، به خدا سوگند ، دوستت دارم”. “لطفا ، بهترین دوست من مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. لطفاً به ما کمک کنید لطفاً …. * جیغ * خانم لطفا ، لطفا! لطفاً کسی به من کمک کنید! لطفا کمکم کنید! … این یک تصادف بود.” فرستنده بارها و بارها از آن ماری می خواهد که “بنابراین ما می توانیم به شما کمک کنیم” که خواننده به طور مداوم فریاد می زند ، آرام شود. آنها همچنین چندین بار از او می خواهند که شماره تلفنش را به آنها بگوید ، اما آن ماری همچنان شیطان است.

خواننده “راز” در حین ارتکاب جرم به اتهام حمله شدید با اسلحه کشنده و داشتن اسلحه گرم دستگیر و متهم شد. در زیر به تماس 911 وی گوش دهید.

[via]