JaVale McGee همیشه بازیکنی بوده است که می داند چگونه نقش خود را به کمال برساند. استعدادهای او به او اجازه داد تا با تیم گلدن استیت واریورز چند قهرمانی را بدست آورد و اخیراً با لس آنجلس لیکرز در حالی که در حباب اورلاندو بود یک عنوان کسب کرد. در حالی که مک گی یک ساعت وقت بازی به دست نمی آورد ، او همیشه برای این چالش آماده بود و در نهایت ثابت کرد که یک بازیکن تیم استثنایی است.

در خارج از فصل ، مک گی به کلیولند کاوالیرز رسیدگی کرد ، جایی که او اکنون باید در تیمی بازی کند که حتی فصل بعد را نیز بو نمی دهد. صرف نظر از این ، مک جی به خاطر موقعیت هایی که به او داده شده سپاسگزار است و اخیراً به IG رفته و در آنجا برای آخرین بار از لیکرز تشکر کرده است.

مک گی نوشت: “من می خواهم از راب پلینکا وjeaniebuss تشکر کنم که این فرصت را در دو سال گذشته به عنوان مرکز شروع قهرمان جهانیlakers به ​​وجود آوردند.” “ما یک هدف را در ذهن خود تعیین کردیم و آن را به سرانجام رساندیم! من برای این سفر جدید باcavs هیجان زده هستم و نمی توانم صبر کنم تا شجره و کالیبر بازی را به شهر کلیولند بیاورم که طرفداران آن افتخار! خروج پیر 3Xs! “

حتی اگر مک گی امسال یک لیکر نخواهد بود ، حداقل او همیشه خاطره حضور در تیمی را که حباب NBA را فتح کرده است ، حفظ خواهد کرد.

JaVale McGee
کاتلین مولکاهی / گتی ایماژ