Slim Thug علی رغم یادآوری های مداوم مگان تی استالیون مبنی بر قفل شدن وی توسط یک مرد تنها ، همچنان پابرجا مانده است.

گوش دادن به اولین آلبوم استودیویی او خبر خوب، مگان به صراحت می گوید که او هنوز هم فقط سرگرم است و آماده تعهد داشتن یک شریک تنها نیست. او Hot Girl Fantasy خود را زندگی می کند و وقتی زمان مناسب باشد ، با یک فرد مناسب زندگی می کند. در حال حاضر ، او علاقه ای به محدود کردن گزینه های خود ندارد.


دیوید کروتی / پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

با این حال ، Slim Thug همچنان تلاش می کند تا تنها او باشد ، و دوباره نظرات خود را در اینستاگرام نشان می دهد که خوشحال است که کریسمس از دودکش پایین می آید.

مگان در اینستاگرام با طرح نقشه بازگشت خود به هوستون نوشت: “من نمی توانم صبر كنم تا برای تعطیلات به خانه بروم.” وی در حالی که با یکی از دوستانش در خانه می رقصید ، افزود: “این آخرین کریسمس در Htx بود.”

در اظهار نظرها ، اسلیم اراذل اسطوره H-Town مجدداً آن را امتحان کرد و به مگان گفت: “خانه من خانه توست.”

Slim Thug قبلاً در روزهای ابتدایی شیوع بیماری COVID-19 رنج برده است ، بنابراین احتمالاً نگران این نیست که حباب خود را باز کند و مگان را به خانه خود راه دهد. چیزی به من می گوید که ، حتی اگر او نگران ویروس باشد ، باز هم شلیک می کند و می بیند که با مگان چه می کند.

گرچه ممکن است مگان علاقه ای به تسویه حساب نداشته باشد ، آیا فکر می کنید که او در نهایت می تواند با Slim Thug عشق پیدا کند؟