اگر یک چیز وجود داشته باشد که طرفداران آن را درک کرده باشند ، این است که Jay Electronica هرگز آنطور که ما می شناسیم تحت آلبوم سنتی قرار نمی گیرد. حتی وقتی او در نهایت ارائه موسیقی جدید را انجام می دهد ، این کار عمدتا از طریق روش های غیرمتعارف و غیر منتظره انجام می شود. به گذشته ای پیچیده نگاه نکنید قانون دوم: حق ثبت اختراع ، آلبوم طولانی منتشر نشده او در سال 2009 که پس از خریداری توسط یک افشاگر فرصت طلب و متعاقباً بارگیری آن در اینترنت ، انتشار مناسبی را تجربه کرد.

شاهزاده ویلیامز / وایر ایماژ / گتی ایماژ

برای مدت کوتاهی ، جی ساخت قانون دوم قابل دسترسی برای پخش در TIDAL ، اگرچه در یک وضعیت کاملاً ناتمام است. فضاهای طولانی وجود داشت که بطور واضح قرار بود ابیات باشد ، و کل صدای خواننده مهمان Kanye West را هیچ کجا نمی توان یافت. و گرچه بسیاری از طرفداران از داشتن یک پروژه گمشده در دسترس طولانی مدت قدردانی کردند ، جی الکترونیک در نهایت یک مولیگان نامید و کشید قانون دوم از جزر و مدی در تمامیت آن است. حرکتی که به وضوح باعث ایجاد سردرگمی شد ، جی برای پاک کردن هوا در Discord که اخیراً راه اندازی شد ، حرکت کرد ، جایی که قصد خود را برای بارگذاری مجدد نسخه اصلاح شده پروژه – البته با چند نکته مهم – تأیید کرد.

برای اولین بار ، به نظر می رسد که جی الكترونیكا قصد ندارد آلبوم خود را به سیستم عامل های جریان آورد ، مشخص كند كه او می خواهد ارسال كند قانون دوم در کانال Discord او به شرط علاقه به آنجا علاقه مند شد. و با دریافت چیزی غیر از بازخورد مثبت ، او بیشتر با اغوا کردن احتمال عضویت كانیه وست – كه شرطاً یزی اجازه آن را داده بود – اغوا كرد. به عبارت دیگر ، مشخص نیست که چه زمانی قانون دوم دوباره به دست مشتاقان ما برمی گردد ، اما شاید برخی از “Kanye قدیمی” ارزش صبر را برای شما فراهم کند.

در زیر کانال اختلاف Jay Electronica را بررسی کنید و برای پیشرفتهای بعدی چشمهای خود را پوست کنده نگه دارید قانون دوم: ثبت اختراع از اشراف.