جیک پل یکی از منفورترین یوتیوب های کل کره زمین است هرچند که این امر او را از انجام کار خود و عصبانی کردن مردم باز نداشته است. در روز شنبه ، پاول وقتی پا به رینگ مقابل بازیکنان سابق NBA ، ناتی رابینسون گذاشت ، تمام دنیا را علیه خود داشت. در حالی که خیلی ها به پیروزی رابینسون امیدوار بودند ، در نهایت این پل بود که نمایش را به سرقت برد در حالی که در دور دوم با یک ضربه ناک اوت ضربه ناک اوت را زد.

بلافاصله پس از جنگ ، پاول خود را احساس کرد و خاطر نشان کرد که لیست کاملی از افرادی وجود دارد که به دنبال جنگ بعدی است. از جمله این افراد ، YouTuber KSI و حتی اسطوره MMA ، Conor McGregor هستند. همانطور که پل اشاره می کند ، او می خواهد از بوکس حرفه ای شود و رابینسون فقط یک سنگ قدم برای یک چیز بزرگتر است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Xd8vSZevUf8

پل گفت: “من لیستی از افراد دارم.” “من کسی هستم که این روایت را فشار می دهم. من می خواهم به جنگ ادامه دهم. من می خواهم فعال بمانم من می خواهم مبارزان MMA را وارد رینگ بوکس کنم. منظور من کانور مک گرگور تنها مبارز MMA است که واقعاً وارد رینگ بوکس شده است. بنابراین می خواهم این افراد دیگر را که از قبل در توییتر با من صحبت می کنند برسانم و آنها را وارد رینگ بوکس کنم. من می خواهم از این طریق مبارزان حرفه ای را شکست دهم. “

در این مرحله ، مبارزه با مک گرگور بعید است ، اگرچه مطمئناً چیزی است که ما دوست داریم ببینیم ، فقط به این دلیل که منجر به برخی از هیاهوهای باورنکردنی و احتمالاً برخی الگوهای رفتاری بهتر می شود.