جیک پال ممکن است یکی از منفورترین مردان در اینترنت باشد اما این امر او را از دستیابی به حد توان خود در مدت زمان کوتاه باز نداشته است. یوتیوب چند میلیون دلاری در چند سال گذشته وارد دنیای بوکس شده است و تاکنون موفقیت های چشمگیری را دیده است. پاول در هر سه مسابقه خود پیروز شده است ، از جمله آخرین مسابقه خارج از مسابقه که مقابل بازیکنانی مانند نیت رابینسون بود. پاول یک ضربه حذفی شرورانه به سر رابینسون وارد کرد و از آن زمان تاکنون اینترنت دیگر در مورد آن متوقف نشده است.

در حالی که نبرد پاول در روز شنبه آسان به نظر می رسید ، واضح است که نتیجه جنگ در حقیقت پر از ناملایمات بود. دیروز پاول با مراجعه به IG خود فاش کرد که در حین تمرین بینی خود را شکسته و او را مجبور به استراحت از حلقه کرده است. با وجود این مرخصی ، او هنوز مثل همیشه در روز شنبه آماده بود و در نهایت W را به خانه برد.

از زمان مبارزه ، پاول اظهار داشت که می خواهد در مقابل کسانی مانند کانر مک گرگور مبارزه کند ، هرچند که احتمالاً به زودی این اتفاق نخواهد افتاد. لوگان ، برادر پل ، می گوید که او می خواهد با فلوید می ودر مبارزه کند که این نیز یک مسابقه بسیار بزرگ است.

صرف نظر از این ، این برادران بی امان هستند که مطمئناً مورد تحسین است حتی اگر از آنها به عنوان شخصیت های اینترنتی متنفر باشید.