دیروز تولد GOAT بود. جی ز 51 ساله شد و همه روز را با ادای احترام به یکی از بزرگترین افرادی که تاکنون انجام داده اند ، سپری کردند. در واقع یک خواننده رپ وجود ندارد که بتواند آنچه را که هو می تواند هم از نظر هنری و هم به عنوان یک تاجر انجام دهد ، محقق کند. و صرف نظر از احساسی که نسبت به او دارید ، باید به جایی که اعتبار دارد اعتبار دهید.

جیم جونز ، که از گذشته جی ز است ، به خوبی مستند شده است ، اخیراً با Fat Joe به گفتگو پرداخته است ، جایی که او به بحث در مورد موضوعاتی از نظرات اخیر خود در مورد رپرهایی که یکی از خطرناک ترین مشاغل جهان را به GOAT داشتند ، پرداخت. جی زی جونز HOV را به خاطر مشارکت در این بازی ستایش کرد و Jay-Z را به عنوان یکی از رپرهای محبوب خود در تمام دوران معرفی کرد.

“در زندگی من ، هوم ، نمی توانم دروغ بگویم ، جی همیشه یکی از رپرهای مورد علاقه من حتی قبل از اینکه با هم معامله داشته باشیم بوده است. حتی از قبل ، وقتی که Cam و Ma $ e پایین آمدند تا سعی کنند با JAY و جونز گفت. او توضیح داد که HOV تجسم آرزوهایی است که باید یک نفر از آن ساخته شود.

جونز ادامه داد: “جی همیشه شخص پیش پا افتاده ای بوده است و آنچه او نمایندگی می كرد چیزهایی بود كه باعث می شد احساس خوبی داشته باشم وقتی می بینم كسی مثل ما واقعاً” لباسش را می پوشد و كیسه ای جدی می گیرد “. “او از” گرفتن كیسه به سمت تجارت خوب و كسب وكارهای تجاری خود اقدام كرد “امری غیرقابل تکرار بود. این یک سفر برای دیدن میلیاردر شدن یک فرد سیاه پوست از رپ است.”

فراتر از نمایشنامه های تجاری ، جونز از بازی قلم Jay-Z به همان اندازه مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: “جی یک شخص پیشگویی از قافیه ها و آنچه که او برای این صنعت در نظر گرفته است است. او دیوارهای زیادی را خراب کرد که اگر او اولین قدم را بر نمی داشت ، احتمالاً نمی توانستید انجام دهید.” . “نیازی به گفتن نیست که Roc-A-Fella برای فرهنگ چه کرد و چنین چیزی را انجام نداد. آنها آنها را به تن کردند. آنها باعث شدند ما برای نیویورک احساس خوبی داشته باشیم.”

با وجود تعریف و تمجیدها ، جونز گفت که از دشمنی که داشته اند یا نحوه بازی او پشیمان نیست. از این گذشته ، جیم جونز یک هنرمند نماینده Roc Nation است.