آزمایش پیتسبورگ استیلرز که جیمز کانر و دو مربی را پشت سر می گذارد ، یک روز پس از به تعویق افتادن مسابقه تیم با بالون های ریونز ، آزمایش COVID-19 مثبت بود.

استیلرز ، جیمز کانر ، کویدخولیو آگیلار / گتی ایماژ

پروتکل COVID-19 NFL حکم می کند که کانر حداقل 10 روز را از دست خواهد داد مگر اینکه قبل از آن دو بار تست منفی برای ویروس کرونا انجام دهد. او احتمالاً بازی یکشنبه آینده مقابل تیم فوتبال واشنگتن را نیز از دست خواهد داد.

پیش بینی می شود دوندگی در سال دوم بنی اسنل جونیور به جای کانر آغاز شود.

علاوه بر این ، دنی اسمیت ، مربی تیم های ویژه تیم ، و مت کانادا ، مربی تیم خط حمله در لیست ذخیره / COVID-19 قرار گرفته اند و بازی روز یکشنبه را از دست خواهند داد.

در اوایل این هفته ، قرار بود استیلرز و ریونز در شکرگذاری بازی کنند ، اما پس از قرار گرفتن بازیکنان زیادی از هر دو تیم در لیست ذخیره / COVID-19 ، این بازی به تعویق افتاد. لامار جکسون ، ستاره خط حمله Ravens از جمله افرادی بود که آزمایش COVID-19 مثبت بود.

به تعویق انداختن مسابقه از اولین بازی NFL که به دلیل شیوع ویروس کرونا در این فصل به تعویق افتاده بود ، فاصله زیادی داشت. در ماه اکتبر ، لیگ مجبور شد هشت بازی را دوباره برنامه ریزی کند ، زیرا شیوع COVID-19 چندین تیم را تحت تأثیر قرار داد.

استیلرز و کلاغ ها اکنون سه شنبه ، 1 دسامبر ، ساعت 20:00 به میدان می روند.

[Via]