Lil Baby به طور جدی در بیست و ششمین سالگرد تولد خود خراب می شود. این رپر سوپراستار یک جهنم سالی داشته است و دو نامزد دریافت جایزه GRAMMY برای “The Bigger Picture” کسب کرده و اولین هنرمند امسال شده است که با یک آلبوم دو پلاتین شده است. وقتی بومی آتلانتا به دنیا گفت نوبت او است ، منظور او این بود.

او دو شب گذشته را در جشن تولدش با دوستان و خانواده خود گذراند ، و شب گذشته توپ به اصطلاح یخی را پوشید ، یک جمع خصوصی برای نزدیکترین عزیزانش. البته ، Jayda Cheaves و James Harden هر دو به شاگلیک دعوت شدند ، که تنها نیاز به لباس لباس یخ زیاد بود. هردو هدایای کاملاً مجللانه ای به دست آوردند که عزیزم قطعاً از آنها استقبال کرد

جیل هاردن ، لیل بیبابوت ، که خلاقانه یک کیسه پرادا (به خاطر اینکه به او افتخار می کند) پر از نان های عسل ، صد باند و یک ساعت کاملاً جدید ریچارد میل به او داد ، گفت: “با او بازی نکن.” “چگونه fucc من یک کیسه پر از نان عسل با یک نان عسل و یک ریچارد میلی !! Mannn @ jharden13 brooooo wtf !! من مست هستم.”

یکی از بهترین بالرهای پردرآمد NBA خسته نباشید ، دوست دختر Lil Baby Jayda Cheaves برای مرد خود یک نفره کرد ، و از او برای خودش یک ریچارد میل ساخت ، و در این ساعت منحصر به فرد 200000 دلار افتاد ، که فقط دوازده تای آن بود تولید شده.

گرچه این حتی همه نیست. رئیس کنترل کیفیت P ، Baby را با بنتلی کاملاً جدیدی رونمایی کرد و آن را در کمان زیبایی برای رپر قرار داد.

عزیزم گفت: “فقط وقتی که فکر می کردم بهتر نمی شود بهتر شد.” “qcmceo_p از شما متشکرم نه برای این ماشین بلکه برای کمک به من در تغییر زندگی من …. من همه هدیه اینها را می گیرم زیرا من مراقب همه هستم که هرگز به هیچکس نه نمی گویم بنابراین آنها نمی توانند صبر کنند تا سخت کار کنند برای من !! همه را دوست دارم !! “

اکنون باید لیل عزیزم احساس خوبی داشته باشید.

در روز تولد خود ، او چند آهنگ و ویدیوی جدید را حذف کرد ، که طرفداران آنها را تحسین می کنند. اینجا را بررسی کنید