امروز یک روز تاریخی برای NCAA Football است ، به ویژه هنگامی که صحبت از کنفرانس های Power Five و SEC می شود. این به این دلیل است که وندربیلت در بازی خود برابر میسوری یک زن کیکر را به میدان می فرستد. سارا فولر دروازه بان تیم فوتبال بانوان است و به عنوان یک بازیکن دروازه بان ذخیره در این تیم تمرین می کند. با توجه به COVID-19 ، بازیکن شروع کننده Vanderbilt نمی تواند امروز بازی کند ، که در نهایت اجازه داد فولر لباس بپوشد و روز شنبه به میدان برود. تاکنون تیم به او فرصتی برای زدن یک ضربه میدان نداده است ، بنابراین مهارت های او هنوز دیده نشده است.

البته ، به جز جیسون ویتلاک ، هیچ كدام چیزهای منفی برای گفتن درباره این مصیبت نداشت ، زیرا او ادعا كرد كه وندربیلت به سادگی به عنوان یك تبلیغ تبلیغاتی این كار را انجام می دهد. وی همچنین گفت که تنها دلیلی که فولر فرصت خود را بدست آورد این است که واندربیلت تیم فوتبال مردان خاص خود را برای جذب بازیکن ندارد.

نظرات ویتلاک بلافاصله با دقت روبرو شد ، همانطور که معمولاً در مورد برداشت های وی اتفاق می افتد. کارمند سابق فاکس بخاطر برداشت های عجیب و غریب معروف بوده است و مطمئناً این امر از این قاعده مستثنی نبوده است.

در توییت های زیر می توانید احساسات مردم نسبت به گفته های ویتلاک را دقیقاً مشاهده کنید.