این لحظه بسیار بزرگی برای جک هارلو در کار جوان خود به عنوان یک هنرمند است. بومی کنتاکی اولین نامزدی خود را برای جایزه GRAMMY برای “WHATS POPPIN” جشن می گیرد اما متأسفانه لحظه ای ممکن است کمی تلخ و شیرین باشد زیرا وقتی نامزدها خوانده می شدند ، عنوان آهنگ او وجود داشت اما نام او به اشتباه نامگذاری شده بود یک هنرمند دیگر

جک در رده بهترین اجرای رپ نامزد شده است ، در رقابت با پاپ اسموک با “دیور” ، بیگ شان برای “احترام عمیق” با نیپسی هاسل ، DaBaby با “BOP” ، Lil Baby برای “The Bigger Picture” و مگان تو استالیون برای “وحشی” با بیانسه. این یک رده کاملاً رقابتی است و ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم آکادمی ضبط به کدام سمت متمایل است.

گرچه این همه برای جک هارلو ، که یک سال شکستگی را سپری می کند ، عالی است ، اما او هنوز هم تا حدودی با آکادمی غریبه است ، زیرا هنگام رونمایی از این گروه ، او را به اشتباه به عنوان یک هنرمند دیگر ذکر کرد.

همانطور که توسط Uproxx گزارش شد ، به اشتباه جک به عنوان لوک جیمز ، خواننده 36 ساله ، در این گروه برچسب گذاری شد.

یکی از هواداران با به اشتراک گذاشتن تصویری از سوhap آکادمی ، واکنش نشان داد: “هنوز نمی توانم باور کنم که آنها نام اشتباهی را برای Jack Harlow lmao گذاشته اند”.

این یک مخلوط کاملا شرم آور است اما با توجه به تعداد زیادی از نامزدها که اعلام شد ، مطمئناً یک مورد وجود داشت که یک خطا بود. خوشبختانه جک هنوز هم می تواند نامزدی خود را جشن بگیرد. در صورت برنده شدن در این رده بندی شاید فقط لازم باشد لوک جیمز را با خود به صحنه بیاورد.

تبریک به جک هارلو!

[via]