جک هارلو افزایش یافته و به یکی از مهیج ترین رپرهای جوان بازی تبدیل شده است. دانشجوی سال XXL تازه وارد 2020 یک سال جهنمی داشته است و با تک آهنگ موفق “WHAT’S POPPIN” در لیست ها ظاهر می شود و پس از آن با آخرین رکورد “Tyler Herro” همراه است.

همانطور که او در این سال شکستن هیولا حضور داشته است ، مردم فکر کرده اند که سرانجام چه زمانی جک هارلو با اولین آلبوم استودیویی خود ظاهر می شود؟ رپر کنتاکی اقدام شیرین نوار در حال چرخش شدید است اما طرفداران از او خواهش می کنند که موسیقی بیشتری بگیرد و جک خوشحال است که این کار را الزام می کند.

جک هارلو با پایان سال با یک انفجار بزرگ ، به تازگی اعلام کرده است که آلبوم استودیوی خود را در حدود یک هفته دیگر منتشر خواهد کرد.

ستاره تازه کار در رسانه های اجتماعی نوشت: “این چیزی است که همه آنها می گویند • اولین آلبوم من • 11 دسامبر.” این آلبوم از قبل برای پیش سفارش در دسترس است ، شامل پانزده آهنگ و شامل “Tyler Herro” و “WHAT’S POPPIN”.

جک همچنین جلد آثار هنری جلد را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد وی در پشت لیمو امضا برای گروهی از کودکان که در پنجره او صف کشیده اند امضا دارد. پاهایش بالا است و درست کنار دخترش که کنار او دراز کشیده نشسته است.


Rich Fury / گتی ایماژ

انتظار شما از اولین آلبوم استودیویی جک هارلو چیست؟