جو بارو تا کنون در فصل تازه کار خود به عنوان یک کمک به تبدیل Cincinnati Bengals به یک تیم رقابتی ، هر آخر هفته ، بسیار خوشحال شده است. گرچه ممکن است در بسیاری از بازی ها پیروز نشوند ، اما Burrow هیچ چیز چشمگیر نبوده و طرفداران بنگالز از حضور او در آنجا خوشحال هستند. متأسفانه ، بازیکن خط حمله امروز در حالی که مقابل تیم فوتبال واشنگتن بازی می کرد ، دچار مصدومیت شدیدی شد.

همانطور که در کلیپ زیر مشاهده می کنید ، بارو برای پاس دادن دوباره برمی گردد و به طرز ناشیانه ای به پای او ضربه می خورد. در حالی که میزان کامل آسیب دیدگی او را نمی بینیم ، مشخص است که زانوی او به روشی غیر طبیعی حرکت کرده و منجر به درد زیادی شده است. Burrow مدتی را در زمین نمی ماند تا اینکه توسط پزشکان تیم دور شود.

صدا و سیما از نشان دادن جواب ضربه خودداری کردند ، زیرا احساس کردند برای تلویزیون کمی گرافیک است. معمولاً این نوع پروتکل مختص شکستگی های مرکب است اما در این حالت ، به نظر می رسد حرکت زانوی او باعث شده است که تولیدکنندگان تمایلی به نمایش دوباره آن نداشته باشند.

وقتی بارو سوار بر گاری شد ، توسط هم تیمی ها و حریفانی که به او آرزوهای خوب می کردند احاطه شد. با حرکت به جلو ، برای بورو آرزوی بهبودی سریع و مثر داریم.