آکادمی ضبط هر ساله نامزدهای خود را برای مراسم آینده جوایز GRAMMY اعلام می کند. و هر ساله ، چندین هنرمند نارضایتی خود را از آکادمی به خاطر کنار گذاشتن آنها ابراز می کنند.

در حال حاضر ، مردم قصد دارند برای The Weeknd که در نامزدهای صفر در جوایز GRAMMY 2021 نامزد شده ، مسابقه بدهند. Run The Jewels نیز هیچ نامزدی به دست نیاورد ، طرفداران شوکه کننده ای که فکر می کردند آلبوم آنها مطمئناً قفل رده بهترین آلبوم رپ است ، به دست آورد.


پولک غنی / گتی ایماژ

Lil Baby امسال به ویژه برای سرود اعتراضی خود “The Bigger Picture” تعدادی از نامزدها را در رده های بزرگ کسب کرد. این ترانه در دو دسته نامزد شده است اما بسیاری از علاقه مندان به هیپ هاپ همچنین پیش بینی نامزدی وی در آلبوم آلبوم سال یا بهترین آلبوم رپ را داشتند. گذشته از همه اینها، نوبت من اولین آلبومی بود که امسال با دو پلاتین عرضه شد و همچنان یکی از پرفروش ترین آلبوم های سال است. در پایان مراسم نامزدی ، نوبت من مورد انتقاد قرار گرفت و مدیر عامل P کنترل کیفیت در مورد آن تأیید کرد.

توییتر P در پی رد کردن Lil Baby در گروه آلبوم ، در توییتر خود نوشت: “هر کسی که در Grammys تصمیم بگیرد” شما همه مثل یک mf قطع شده اید ، شما برای فرهنگ ما صحبت نمی کنید. ” “به همه نامزدها تبریک می گویم. # آلبوم MyTurnAbY.”

فکر می کنید لیل بیبی لیاقت حضور در گروه بهترین رپ آلبوم را در کنار D Smoke ، Nas ، Royce Da 5’9 “، فردی Gibbs و Jay Electronica داشت؟