جنی از بلوک در آستانه انداختن موسیقی جدید است ، اما ما مطمئن نیستیم که این همان چیزی است که مردم هنگام اشتراک آلبوم تک آهنگ به آن توجه می کردند. جنیفر لوپز تازه در مرحله جوایز موسیقی آمریکایی حضور دارد که در آن در کنار مالوما نمایش پرفراز و نشیبی برگزار کرد ، اما از زمان نمایش این آخر هفته ، جی لو انتقادات انتقادی را به خود جلب کرده است. بسیاری از افراد ، به ویژه BeyHive ، لوپز را به کپی برداری از اجرای گرمی “Drunk in Love” ساخته بیانسه در سال 2014 متهم کردند که در آن خواننده برنده جایزه صحنه را با همسرش Jay-Z به اشتراک گذاشت. لوپز به جنجال ها نپرداخت اما درعوض با یک عکس برهنه دوباره ظاهر شد.

جنیفر لوپز ، الکس رودریگز ، برهنه ، عکس برهنه ، در صبح
دیا دیپاسوپیل / کارمندان / گتی ایماژ

جنیفر لوپز در اینستاگرام خود اعلام کرد که آهنگ جدید “In the Morning” روز جمعه در سرویس های پخش جنجالی پخش خواهد شد. هنر جلد این آهنگ توجه 51 ساله را به خود جلب کرد هیاهو ستاره به جز یک قطعه از جواهرات قابل توجه ، از هیچ چیز جدا شد: حلقه نامزدی بسیار بزرگ او از نامزد الکس رودریگز.

جای تعجب نیست که این تصویر فقط در اینستاگرام 4.2 میلیون لایک جمع کرده و نظرات دوستان مشهور او را فرا گرفته است. صرف نظر از آنچه در مورد عملکرد وی در جوایز موسیقی آمریکایی فکر می کنید ، لوپز همیشه بدنی متناسب ، متناسب و ظاهراً برهنه در خدمت شما خواهد بود. . در زیر عکس جنیفر لوپز را نشان می دهد که منحنی های خود را نشان می دهد.