Jeezy در حال آماده شدن برای یک ماه مهم است. نه تنها آدم برفی تصمیم گرفته است تا در مقابل دشمن قدیمی خود گوچی مانه در نبرد جالب Verzuz قرار بگیرد ، بلکه او در صف انتشار دهمین آلبوم استودیویی خود نیز است. رکود اقتصادی 2 و تاجری باهوش که او است ، جزی ارزش یک فرصت را می فهمد. به همین ترتیب ، او یک بار دیگر تاریخ اکران قطره آینده خود را تأیید کرد ، یک روز از شیب بزرگ خود با Guwop برداشته شد. با توجه به اینکه چشمهای زیادی در حال تنظیم هستند ، انتظار داشته باشید که Jeezy حرکت زیادی را به نیمه شب بزرگ خود منتقل کند رکود اقتصادی رهایی.

Jeezy Recession 2

پاراس گریفین / گتی ایماژ

علاوه بر تأیید تاریخ انتشار آلبوم ، Jeezy همچنین از آلبوم متناسب با درجه یک آلبوم رونمایی کرد ، آلبومی که وی را در حال تکان دادن یک برت با آنچه فقط می توان توصیف کرد یک انتقام متأسفانه ، او از ارائه جزئیات بیشتر در مورد لیست آهنگ غافل شد ، اما تعجب نکنید که Jeezy بار دیگر به صورت عمده تحویل می دهد. چه کسی می داند – شاید او حتی کاملاً حلقه زده و در غرفه با گوچی مانه ارتباط برقرار کند. از این گذشته ، هر دو مرد ثابت کرده اند که یک تاجر فرصت طلب هستند و چه راهی بهتر از تجدید دیدار با مقیاس کامل روی موم ، برای اجرای این اعداد است؟

خب! حالا شما مالک آن هستید. جیزی رکود اقتصادی 2 روز جمعه ، 20 نوامبر ، یک روز پس از نبرد Verzuz خود با گوچی مانه ، می رسد. می رسد دوازده سال حذف شده از نسخه اصلی رکود اقتصادی که برخی از بزرگترین بازدیدهای Jeezy تا به امروز را به نمایش گذاشته است. فکر می کنید دنباله این قابلیت را دارد که به اعتبار فیلم اصلی برسد؟