صندوق هوای تازه یک سازمان غیرانتفاعی است که اردوها و تجربیات یادگیری را برای کودکان کم درآمد که در معرض محیط های مختلف خارج از محله خود قرار ندارند فراهم می کند. ماریا کری برای کمپ ماریا ، سه هفته و نیم تجربه اردوی تابستانی برای بچه های کلاس های 7 ، 8 و 9 ، با این سازمان همکاری کرده است. هزاران زندگی کودکان به دلیل فرصتی که صندوق هوای تازه ارائه داده است تغییر کرده است ، از جمله شان “دیدی” شانه که داستان خود را در مراسم جشن مجازی اخیر سازمان به اشتراک گذاشت.

دیدی ، شان شانه ، صندوق هوای تازه ، ماریا کری ، آمیش
Gregg DeGuire / Stringer / Getty Images

“نام من شان لاو کمبز است و من یک بچه سابق صندوق هوای تازه هستم. من در هارلم بزرگ شدم. دیدی گفت: “ما هیچ اردوی تابستانی نداشتیم.” من رفتم و نزد یک خانواده آمیش ماندم ، و این دیوانه بود زیرا برق و چیزهایی از این قبیل وجود نداشت – این به من کمک کرد تا زنده بمانم … به من کمک کرد .. . برای داشتن آن تجربیات که [tell you] همه چیز درست خواهد شد برق وجود ندارد. ” وی افزود ، “صندوق هوای تازه زندگی من را تغییر داد – همانطور که می بینید.”

این اولین بار نیست که دیدی به صراحت درباره تجربه خود با آمیش صحبت می کند. در سال 2018 هنگامی که با جیمی کیمل صحبت می کرد ، دیدی جزئیات زمان خود را با خانواده خود که در حال کلیسا بودند ، بیان کرد. مغول رپ گفت: “من مجبور شدم گاو شیر دهم ، توت می چیدم. این کارهای زیادی بود. آنها از خواب بیدار می شوند و کارهای خود را انجام می دهند.” “من یادم هست که ما قبلا به کلیسا و کلیسا می رفتیم ، آنها فقط این وعده های غذایی مجلل را می خوردند. و این به نوعی به شما خانواده یاد داد. من با اسب سوار می شدم و همه جا پر از حشره بودم”.

[via][via]