هواداران فوتبال در خارج از دالاس در این فصل بسیار سرگرم شده اند زیرا Cowboys کاملا خجالت آور در زمین عمل کرده است. پس از از دست دادن داک پرسکات به دلیل مصدومیت ، کابوی ها نتوانسته اند هیچ حرکتی از خود نشان دهند و در حال حاضر با رکورد نابسامان 3-8 در این فصل نشسته اند. اگرچه این رکورد از بسیاری جهات وحشیانه است ، اما هنوز به اندازه کافی خوب است که می تواند کنترل NFC شرق را به دست بگیرد و حتی در مرحله پلی آف قرار بگیرد.

با وجود این ، برخی از تحلیلگران بر این باورند که اگر کابوی ها فقط تصمیم بگیرند برای انتخاب پیش نویس بهتر ، بهترین کار را انجام دهند ، بهترین خواهد بود. در طی یک حضور هفتگی در 105.3 The Fan ، جری جونز ، مالک Cowboys ، در مورد مفهوم تانک زدن و اینکه آیا Cowboys به آن تعامل می کند یا نه صحبت کرد. همانطور که تصور می کنید ، جونز ترجیح می دهد برای یک قسمت بعد از فصل بازی کند.

جونز گفت: “من فکر می کنم بیرون آمدن از مرحله پلی آف بدون شک”. “این اکنون است. امسال است ، و شما اکنون منتظر آن هستید. در اینجا در مورد تیم ما با تانک تصمیم گیری نشده است. بگذارید در اینجا کاملاً واضح بگویم ، و من اصلاً از گفتگو دلخور نیستم و می فهمم که شما در مورد چه چیزی صحبت می کنید. فقط اینطور نخواهد بود. ما بازیکنانی داریم که باید آنها را بازی کنیم ، نه به این دلیل که لزوماً ما حق انتخاب داریم. ما این بازیکنان را داریم – آنها بهترین بازیکنان ما برای برنده شدن در بازی توپ هستند. به نظر می رسد آنها بازیکنانی هستند که باید بازی کنند. آنها بازیکنان جوانی هستند که در بیشتر موارد به طور بالقوه آینده خوبی دارند. بنابراین ، تنها تعریفی که من از تانک زدن می دانم این است که بیشتر از شخصی که اکنون می تواند به شما کمک کند ، به افرادی بازی کنید که بتوانند افرادی را بازی کنند که در آینده می توانند به شما کمک کنند. ما چنین وضعیتی نداریم. “

خیلی بیشتر از فصل آینده اوضاع بد نخواهد بود ، احتمالاً Prescott دوباره در مرکز بازی قرار خواهد گرفت. در این صورت ، مطمئناً کابوی ها برای به دست آوردن لشکر در موقعیت بهتری قرار خواهند گرفت.

[Via]