استف کاری یکی از بزرگترین نامها در کل دنیای ورزش است و به این فصل NBA می رود ، بسیاری انتظار دارند که کری بسکتبال با کالیبر MVP بازی کند. او مطمئناً طی چند هفته گذشته نام تجاری خود را گسترش داده است ، به ویژه با نام تجاری جدید کاری که پسوند Under Armour است. کاری رسماً به مایکل جردن زیر آرمور تبدیل شده و اولین نسخه تجاری کاری او در آستانه انتشار است ، زیرا امروز بازی Under Armour Curry 8 Flow منتشر شد.

در تصاویر رسمی زیر ، اولین رنگی را می بینید که یک مدل اصلی سیاه و سفید خواهد بود. قسمت فوقانی با دو لایه مش ساخته شده است که به تنفس کمک می کند و در عین حال حرکت را نیز تسهیل می کند. این کفش ورزشی همچنین حاوی فناوری جدید میانی کف UA Flow است که کف اسفنجی ارائه می دهد که باعث می شود ورزشکار گزاف بیشتری داشته باشد. این فناوری سه سال به طول انجامیده است و Under Armour به دنبال تغییر بازی با آن است.

برای کسانی که می خواهند یک جفت از جدید UA Curry 8 Flow را بدست آورند ، شما می توانید از جمعه 11 دسامبر با 160 دلار آمریکا این کار را انجام دهید. نظرات شما در مورد این کفش جدید امضا را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

کاری UA 8
تصویر از طریق Under Armour
کاری UA 8
تصویر از طریق Under Armour
کاری UA 8
تصویر از طریق Under Armour
کاری UA 8
تصویر از طریق Under Armour