سرانجام ، چند خبر خوب! جرمیه پس از حضور در ICU از اواسط ماه نوامبر ، سرانجام پس از نبردی ترسناک با COVID-19 ، فردا از بیمارستان مرخص می شود.

این خواننده هفته ها افرادی را برای او دعا کرده است که شامل 50 Cent ، Chance the Rapper و بسیاری دیگر می شود ، زیرا به نظر می رسید جرمیه پس از آزمایش مثبت برای ویروس کرونا در تلاش برای بهبود است. او با دستگاه تنفس در ICU بود که هرگز نشانه خوبی نیست. خوشبختانه ، او امروز بسیار بهتر عمل می کند ، امروز Chance the Rapper یک به روزرسانی مورد نیاز را ارائه می دهد.

گیب گینزبرگ / گتی ایماژ

Chance با هیجان در توییتر خود نوشت: “من اکنون با حق تعالی پر شده ام اکنون فقط برای اولین بار صدای برادر خودم JEREMIH را از طریق تلفن شنیده ام”. “او فردا از بیمارستان خارج می شود که ما به پدرش به نام عیسی جلال و جلال می دهیم.”

وی در ادامه از همه پزشكانی كه به ارمیه كمك كردند و همچنین از همه نماز گزاران تشكر كرد.

چانس اضافه کرد: “از کادر پزشکی در شمال غربی متشکرم و از همه کسانی که او را در نماز بلند کردند حتی اگر به نظر خیلی ناخوشایند بود متشکرم.” “ما یک شهادت هستیم.”

خواندن توییت های Chance به خصوص پس از گذشت چندین روز بدون هیچ گونه به روزرسانی در مورد سلامتی Jeremih ، بسیار راحت است. ما نمی توانیم منتظر بمانیم که وقتی این هنرمند دوباره احساس خوبی دارد ، از او بشنویم.