جانی مانزیل در دوران حضور خود در A&M در تگزاس سوپراستار بود ، اگرچه به نظر می رسید که دانش عمومی این است که او دوست دارد در مهمانی شرکت کند و گاهی اوقات ، این کار با هر کاری که باید انجام دهد در زمین تداخل می کند. صرف نظر از این ، مانزیل در اولین دور مسابقه NFL توسط کلیولند براونز انتخاب شد و در حالی که او چند بازی انجام داد ، سرانجام حرفه او پس از حوادث بی شماری خارج از زمین که تحمل صبر هم تیمی ها و مربیان را داشت ، از بین رفت.

مانزیل حتی مجبور شد برای مدتی در CFL بازی کند هرچند که در نهایت مادام العمر ممنوع شد. اخیراً ، مانزیل درباره این تجربیات در پادکست YNK جایی که او در مورد اشتباهاتی که در طول این سال ها مرتکب شده بود و اینکه چگونه سرانجام احترام هم تیمی هایش را از دست دادند ، صریح شد.

https://www.youtube.com/watch؟v=mb0lmoChPjA

به ازای هر مانزیل:

“اکنون که به آن نگاه می کنم ، می گویم که من کاملاً صد در صد احترام خود را از دست داده ام. چرا شما نمی کنید؟ اگر من یکی از آنها بودم که به کاری که انجام می دادم نگاه می کردم و تصمیمات شما در زمین اگر تأثیر می گذارد ، من غذای خودم را گذاشتم ، بله ، صد در صد احساس می کنم. می گویم ما یک پیش نویس را هدر دادیم تا این مرد را که f – k نمی دهد ، ببریم. و این تنها چیزی است که در زندگی ای که نتوانسته ام به عقب نگاه کنم و کاملاً دوست دارم آن را تعطیل کنم … این احتمالاً یکی از تنها چیزهایی است که به آن نگاه نکرده ام و با آنچه اتفاق افتاده است می توانم مانند فوق العاده خوب باشم. “

مانزیل به صراحت اعلام کرد که معتقد است فوتبالش به پایان رسیده است ، اگرچه به نظر می رسد که او به عنوان یک مرد همچنان رشد مثبتی دارد. او اولین بازیکن NFL نیست که فرصت خود را هدر می دهد و مطمئنا آخرین نفر نخواهد بود.

جانی مانزیل

جو رابینز / AAF / گتی ایماژ