در آن زمان است که پیامدهای نامزدی های گرمی در رسانه های اجتماعی گسترش می یابد ، به ویژه از کسانی که احساس نوعی می کنند. در حال حاضر ، بسیاری از اسلحه های مهم و برجسته اسلحه استفاده کرده اند ، از جمله نامزدی خیره کننده صفر برای The Weeknd’s پس از ساعت ها، و همچنین آلبوم سال برای Roddy Ricch’s snubs لطفا مرا بخاطر ضد اجتماعی بودن ببخشید و لیل عزیزم نوبت من — مورد دوم باعث جنجال پرشور کنترل کیفیت P شد ، که جوایز گرمی را به جدا شدن از فرهنگ متهم کرد.

جاستین بیبر

جون کوپالوف / گتی ایماژ

جهنم ، گاهی اوقات حتی کسانی که معرفی می شوند کاملاً راضی نیستند. در مورد جاستین بیبر ، که آخرین آلبوم خود را پیدا کرد تغییرات برای سه دسته جداگانه نامزد شد ، این شناسایی غلط ژانر بود که باعث شد او رتبه بندی شود. با استفاده از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن افکار خود ، بوگاتی بیبس تصمیم گرفت که کاملاً روشن کند که در ذهن او ، تغییرات یک آلبوم پاپ نبود ، بلکه یک آلبوم تحقیق و توسعه بود. وی پیش گفت: “لطفاً این را اشتباه نگیرید زیرا من ناشکری می کنم ، اینها فقط افکار من هستند “از مردمی که برای من جنگیدند تا حتی نام خانوادگی داشته باشم متشکرم.”

او می نویسد: “برای گرمی ها من متشکرم که به خاطر هنرنمایی ام مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرم.” “من در مورد موسیقی خود بسیار دقیق و عمدی هستم. با این گفته من تصمیم گرفتم آلبوم R&B بسازم. تغییرات یک آلبوم R&B بود و هست. به عنوان یک آلبوم R&B شناخته نمی شود که برای من بسیار عجیب است. من با تحسین موسیقی R&B بزرگ شدم و آرزو داشتم پروژه ای بسازم که صدایی را مجسم کند. برای این که در این گروه قرار نگیریم ، با توجه به آکورد گرفته تا ملودی تا سبک آوازی تا پایین آمدن درام های هیپ هاپ احساس عجیب و غریب می شود ، این بدون شک و بدون شک یک آلبوم R&B است! “

در زیر پرونده او را بررسی کنید و مطمئن شوید که با نظر خود صدا خواهید کرد – آیا فکر می کنید جاستین بیبر برای همیشه خود را گرفتار ظهور موسیقی پاپ خود می داند؟