در قسمت این سه شنبه از گفتگوی میز قرمز ، ویلو اسمیت ، 20 ساله ، فاش کرد که او اخیراً پا به زنانگی گذاشته است ، برای اولین بار در نمایش Savage X Fenty ریحانا لباس زیر پوشیده است – و حتی مهر تأیید مادرش ، جادا پینکت اسمیت را گرفت.

استفاده از لباس زیر یک مرحله عمیق عمیق در زندگی بید را رقم زد ، اما به گفته وی ، پوشیدن لباس برای اولین بار در یک نمایش مد بزرگ ، حتی از اهمیت بیشتری برخوردار بود. جادا شروع کرد: “شما امسال واقعاً پا به زن خود گذاشتید و در طی قدم زدن خود به جهانیان تحول خود را نشان دادید.”

ویل اذعان داشت که در ابتدا ، قدم گذاشتن در پشت صحنه باعث ایجاد اعصاب شد و حتی وی سوال کرد که آیا وی فرد مناسبی برای کار است یا خیر. او گفت: “به محض ورود به آنجا مثل” اوه خدا ، شاید من نمی توانم از پس این برآیم. شاید این جای من نباشد “

او سرانجام توانست جای خود را جمع کند و به خود احساس قدرت کند. “من لباس را پوشیدم و به خودم نگاه کردم و گفتم ،” تو می خواهی به آنجا بروی و بدنت را بیرون می کشید. “” او به یاد آورد که لباس خود را از طریق Facetime به مادرش نشان داد و واکنش او این بود بسیار گرانبها. جادا در آن زمان گفت: “بله! بگذار بله ،”

“من بسیار شگفت زده شدم زیرا در تمام زندگی من هرگز لباس زیر نپوشیده بودم. اولین بار من در مقابل کل جهان لباس زیر را پوشیدم. من فقط احساس قدرت می کردم. احساس کردم پا به سالن لباس زیر و سال خودم می گذارم زن شدن “، ویلو افزود.

برای بیشتر از بهترین Jada Pinkett Smith بحث میز قرمز لحظه ها ، اینجا را کلیک کنید

قسمت کامل را در زیر مشاهده کنید.