آنها به عنوان دو بزرگترین رپر در تمام دوران ها شناخته می شوند ، اما جائه میلز به خاطر آورد که لیل وین و جی ز بیش از میله های گوشتی مشغول گوشت بودند. اختلافات غنایی بین این دو هنرمند کاملاً مستند بود ، اما میلز اخیراً داستان چگونگی آغاز خصومت کوتاه مدت نزدیک به یک دهه پیش را به اشتراک گذاشت. همه چیز از زمانی شروع شد که وین “HAM” را خاموش شنید The Throne را تماشا کنید، و جائه میلز فهمید که وی ویزی را پس از شنیدن متن ترغیب به گاز گرفتن کرد.

TI ، Jay-Z ، Lil Wayne ، Jae Millz ، Drake ، It's Good ، HAM ، Watch The Throne ، Beef
کوین وینتر / کارمندان / گتی ایماژ

در مسیر ، Jay-Z قافیه ، “N * ggas در مورد sh * t که روزانه انجام می دهم خیال پردازی می کند / مانند این رپرها در مورد تمام sh * t که واقعاً انجام می دهم رپ می کنند / من مانند آنها هستم ، نصف بیلیون ، ‘n * gga ، واقعاً؟’ شما پول بچه دارید / آن را با n * ggas واقعی نگه دارید ، n * ggas پول بانوی من نیست“میلز گفت ،”[Wayne] در ابتدا ، وین نمی توانست تشخیص دهد که آیا جی به او شلیک می کند یا خیر و از اینکه آیا او باید پاسخ دهد ، سوال کرد.

میلز گفت: “یادم می آید وین از اتاق بیرون رفت ، فقط رفت تا یک فنجان آب بیاورد.” “یادم می آید که دو روز بعد او ترانه ای ساخت – آن چه بود ، دریک ، جاداکیس و وین؟” این بود – و آهنگ “خوب است” از Tha Carter IV. در آن آهنگ ، لیل وین رپ کرد ، “Talkin ” تقلا پول کودک؟ من پول کودک شما را بدست آوردم ، این یک تاریخ n * gga است

میلز به یاد آورد که وین از خدمه خود پرسید آیا آنها اعتقاد دارند میله ها “بیش از حد” هستند. دیگران به او گفتند که بهترین کار این است که وین کلاً از میله ها خلاص شود ، اما نه جائه میلز. “مرد ، f * ck که sh * t! بگو که sh * t!” رپر گفت که او به وین گفت. “همه از من عصبانی شدند. من مثل یو بودم ، آیا احساس می کنی که او در مورد تو صحبت می کند؟ … اگر احساس می کنی – این فقط رپ جنگ در من بود در این زمان اما این چقدر من * ck با وین ، این همان چیزی است که وین به من نگاه می کند – آیا شما احساس می کنید که یک شوت بوده است؟ “

“” زیرا اگر احساس نمی کردی که این یک ضربه است ، دیگر به میله ای که فکر می کردی فکر نمی کردی. ” Jae Millz که داستان مشارکت خود در نبرد غنایی را به اشتراک می گذارد ، در زیر ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=tdunPG76Ao8