او می تواند گذشته را پشت سر بگذارد و به روزهای خود به عنوان یک هنرمند جوان پول افتخار کند ، اما جائه میلز اخیراً اعتراف کرد که زمانی او از همکارانش ناراحت بود. این رپر چیزی جز عشق به خدمه سابق Young Money خود از جمله Drake ، Nicki Minaj ، Tyga و Lil Twist ندارد ، اما او تقریباً 10 سال پیش با بوتلگ کو صادق بود که حرکاتی انجام می شد که او را در زیر یقه.

جائه میلز گفت: “نیکی و دریک چراغ ها را هنگام رفتن وین به جزیره ریکر نگه داشتند. “حالا ، ما در حال تور هستیم. حالا تورها را چگونه انجام دهیم؟ چه كسی باز می شود ، چه كسی نزدیك خواهد شد؟ اوه ، او با ما بیرون نمی رود؟ او خودش می رود بیرون؟ او تور خودش را انجام می دهد؟ خوب حالا ، من “من peepin هستم” – این وقتی فهمیدم که واقعاً متفاوت است و سریع اتفاق افتاده است. “

Millz در سال 2012 به یاد آورد وقتی Drake با Kendrick Lamar و A AP Rocky تور مسافرتی Club Paradise را آغاز کرد. این تور 46 میلیون دلار درآمد کسب کرد و مورد توجه قرار گرفت ، اما جائه میلز احساس خاصی نسبت به آن داشت زیرا معتقد بود که قرار است در ترکیب اصلی باشد. وی گفت: “من داغ بودم. من دریک را دوست دارم ، اما داغ بودم.” “من داغ بودم زیرا فکر می کردم چیزی به طریقی مشخص پیش خواهد رفت … این اساساً همه کسانی بودند که همان کاری را انجام می دادند که ما در آن زمان انجام می دادیم و این با Young Money نبود.”

وی ادامه داد: “و من دریک را دوست دارم. من دریک را با تمام وجود دوست دارم. من نیکی را دوست دارم. من Tyga را دوست دارم. وین ، گودا ، مک مانه ، توئیست. من همه کسانی را که جدا از آن سواری بودند دوست دارم.” “این یک دهه از زندگی من بود. این یک دوره واقعی از زندگی من بود ، اما بسیاری از اوقات در آن دوره شروع به دیدن این می کردم ،” اوه ، ما برچسب زن هستیم. ما همجنس گرا هستیم ، اما ما برچسب زن هستیم ” شما نمی توانید این را فراموش کنید زیرا شما در کنار این افراد بزرگ نشده اید.

در زیر توضیح دهید كه Jae Millz چگونه خود را با جزئیات توضیح می دهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=83xdfqqhur0