Tee Grizzley پس از یک سال احساسی پس از قتل عمه اش در سال 2019 در یک تیراندازی رانندگی در زادگاهش دیترویت ، در این ماه های اخیر جشن های زیادی داشته است. در ماه اکتبر بود که رپ در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که برادرش ، مارسلوس والاس ، پس از 5 سال تحمل سرقت ، از زندان آزاد شده بود. ما قبلاً در مورد به روزرسانی گریزلی گزارش دادیم زیرا او عکسی را با مارسلوس با عنوان ، “برو به برادر من بگو خوش آمدی به خانه!”

این تنها آزادی خانوادگی نبود که Tee Grizzley باید منتظر آن باشد ، زیرا او چهارشنبه (2 دسامبر) با انتشار خبرهای خوشایندی به اینستاگرام بازگشت. گریزز یک عکس خندان FaceTime را با مادرش منتشر کرد و به اشتراک گذاشت ، “اول برادرم حالا مامان من در خانه !!! خدا بزرگترین تو را بخدا!” گفته می شود مادر وی ، لاتویا پری ، به جرم قاچاق مواد مخدر به 15 سال زندان محکوم شده است.

میک میل ، که به نمایندگی از عدالت کیفری و اصلاحات زندان فعالیت فعالی داشته است ، برای نشان دادن حمایت خود ، در اظهارات گریز اسلاید زد. با تمام این اتفاقات در فصل تعطیلات ، ما فقط می توانیم چیزهای بزرگی را که تی گریزلی برای عزیزانش به صف کرده است ، تصور کنیم. او قبلاً عکس هایی را با برادرش به اشتراک گذاشته است که خواهر و برادرها را با جواهرات و لوازم لوکس جدید یخ زده اند. چند لحظه با گریز و خانواده اش را در زیر ببینید.