تنها 24 ساعت پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه کازانوا به اتهام قاچاق مواد مخدر و اسلحه در رابطه با پرونده RICO متهم شده است ، گزارش شده است که G Herbo نیز خود را با این قانون درگیر کرده است. خواننده رپ شیکاگو اخیراً به عنوان یکی از تماشاگران نامگذاری شده است فوربس پس از نامگذاری در لیست “30 زیر 30” آنها ، و در روز چهارشنبه (2 دسامبر) ، به اشتراک گذاشته شد که هربو در یک پرونده یک میلیون دلاری متهم شده است.

G Herbo ، کیفرخواست ، تقلب ، بیانیه ، سرقت هویت ، کازانوا
نوئل واسکز / استرینگر / گتی ایماژ

ما قبلا در مورد رسوایی گزارش شده بود که گویا اعضای خدمه G Herbo را درگیر کرده است. مقامات ادعا می کنند که در طی چهار سال ، پنج نفر ، از جمله خواننده رپ ، با استفاده از شناسنامه های سرقت شده کالاها و خدمات به ارزش بیش از 1 میلیون دلار را دریافت کردند: لیموزین ، جت شخصی ، وسایل لوکس و غیره. کیفرخواست 14 گانه شامل اتهامات توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری مفتولی و سرقت شدید هویت است.

آنتونیو “T-Glo” استرانگ ، مدیر و مروج هربو ، به “رهبر حلقه” متهم شد. به طور مشخص ، G Herbo به همدستی در جنایات متهم شده و گفته می شود دو سگ طراح خریداری شده با پول سرقت دریافت کرده است. گفته می شود که او همچنین از تعطیلات لوکس که با کارت های دزدیده شده هزینه می شود ، لذت می برد.

در بیانیه مشترک چندین منبع خبری ، مدیر رپ ، Machine Entertainment Group ، این گفته را به اشتراک گذاشت: “G Herbo به چندین جرم در ماساچوست متهم شده است ، با این حال ، او برائت خود را حفظ می کند و منتظر است تا بی گناهی خود را در دادگاه ثابت کند. از طریق پرنس لوبل ، نماینده وی در ماساچوست دارای نمایندگی قانونی است ، که تیم او برای تنظیم مقدمات ظاهر هربو به دفتر دادستان ایالات متحده در ماساچوست رسیده است.

آنها اضافه كردند ، “G Herbo هر زمان كه شخصاً یا از طریق زوم مورد نیاز باشد ، در ماساچوست ظاهر خواهد شد.”

[via]