در Sin Sin یک تجدید حیات اتفاق افتاده است و گرچه عوامل زیادی در این احیای مجدد نقش دارند ، اما مردم نمی توانند به عنوان کارآفرین فناوری Tony Hsieh اعتباری داشته باشند. وی به دلیل حرکات پولساز و امپراطوری نزدیک به یک میلیارد دلاری که از طریق مشاغل مختلف ساخته است بسیار مشهور است. وی شرکت تبلیغات اینترنتی خود را به مایکروسافت فروخت و بعداً در شرکت هایی مانند AskJeeves و Zappos سرمایه گذاری کرد. از این دومی ، هسیه مدیر عامل برند لباس می شود و فقط اوایل امسال از سمت خود کناره گیری می کند. روز جمعه (27 نوامبر) خبری مبنی بر فوت 46 ساله منتشر شد و تأثیرات آن در سراسر جهان احساس شده است.

تونی هسیه ، RIP ، لاس وگاس ، مرگ
مایکل کوواچ / استرینگر / گتی ایماژ

مگان فازیو ، سخنگوی یکی از شرکت های هسیه خبر درگذشت وی را تأیید کرد. در بیانیه آمده است: “مهربانی و سخاوت تونی زندگی همه اطرافیان را لمس کرد و جهان را برای همیشه روشن کرد.” “تحویل خوشبختی همیشه مانترا او بود ، بنابراین به جای عزاداری برای انتقال او ، از شما می خواهیم که در جشن زندگی او به ما بپیوندید.”

این بیانیه ادامه می دهد: “ما به نمایندگی از همه کارمندان و کارمندان شرکت های DTP ، به خانواده و دوستان تونی که همگی تونی را به عنوان یک عزیز گرامی ، یک رویا و دوست از دست داده اند ، عمیقاً تسلیت می گوییم.” همه دوستان و همکاران همکار او در خانواده گره خورده در شرکت های DTP ، بنابراین این فاجعه دلخراش فاجعه ای است که بسیاری از افراد درگیر را تحت تأثیر قرار داده است. “

در حال حاضر علت مرگ برای عموم مشخص نشده است.

[via]