کمترین چیزی که گفته می شود ، 2020 Tory Lanez یک گردباد بوده است. همه چیز با شروع قوی پروژه رادیو قرنطینه وی آغاز شد ، هرچند که سرانجام پس از متهم شدن وی به تیراندازی مگان تی استالیون در پشت پا ، از ریل خارج شد. از زمان اتهامات مگان ، وی اظهار داشت-وی در رسانه ها اظهار داشت ، بسیاری هنوز در مورد آنچه واقعاً خراب شده بود گیج بودند. در حال حاضر ، توری خود را در ارتکاب جرم گناهکار شناخته نشده است ، گرچه مگان اخیراً او را در آهنگ جدید آلبوم خود با عنوان “خبر خوب” مخالفت کرد.

علیرغم همه آنچه در رسانه ها گفته شده است ، لانز هنوز هم اطمینان دارد که هیچ کار اشتباهی نکرده است و او قاطعانه معتقد است که وقتی همه کارها گفته و تمام شود ، برائت خواهد یافت. در آخرین توییت های خود ، Lanez پیش بینی ای را برای کسانی که از او استفاده می کنند ارائه داد و خاطرنشان کرد که تا پایان همه احمقانه به نظر می رسند.

“N **** رفته خیلی خنگ به نظر میرسد …. تماشا کن!” توری نوشت. “فقط چرخش U را انجام ندهید. وقتی اتفاق می افتد ، (و اتفاق خواهد افتاد) باعث اجتناب ناپذیری آن می شود.”

به نظر می رسد طرفداران در مورد موضوع مگان-توری اختلاف نظر دارند ، زیرا بیشتر شنوندگان موسیقی به سادگی در کنار هنرمندی هستند که بیشتر از همه دوست دارند. با همه آنچه طی چند ماه گذشته گفته شد ، بسیاری انتظار دارند تعطیل شوند ، هرچند باید منتظر ماند و دید چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

برای به روزرسانی در مورد این وضعیت با ما همراه باشید زیرا ما همچنان آنها را به شما ارائه خواهیم داد.

توری لانز

سیندی ارد / گتی ایماژ برای SiriusXM