برای آن دسته از شما که از شنیدن موسیقی جدید این هفته از Tory Lanez هیجان زده شده اید ، باید کمی بیشتر صبر کنید. خواننده خواننده رپ اخیراً به طرفداران خود قول داده است که در روز شکرگذاری یک سری کپسول برپا خواهد کرد ، اما در روز دوشنبه (23 نوامبر) ، او به روز رسانی کرد و گفت که او می خواهد به جای نگرانی در مورد کمک به افراد کم بخت این هفته تمرکز کند. منتشر شده. وی با افزودن اینكه هفته آینده آهنگ های جدیدی در راه است پیگیری كرد و به نظر می رسد كه انتظار زیادی از اردوگاه وی داریم.

لانز همچنین ویدیویی از خود در بروکلین را با تیم خود به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که هزاران دلار صرف خرید مواد غذایی کرده است تا مردم بتوانند از تعطیلات شکرگذاری خود لذت ببرند. وی نوشت: “بنابراین امروز من مانند بوقلمون های 15K و Got و مواد غذایی اضافی برای خانواده هایی که در مکان ها و موقعیت های کم اقبال تر هستند ، صرف کردم.” این رویداد چیزی بود که قلب او را دوست داشت زیرا توری گفت که احساس می کند احساس کافی نداشتن برای گذراندن زندگی را دارد.

وی گفت: “من قبلاً بی خانمان بودم و از شکرگذاری متنفر بودم ، زیرا توانایی تهیه کفش و آشپزی را نداشتم.” “S / O my n * gga Soul B & Johnny Cash (ما این کار را با خود انجام ندادیم و هیچ همکاری یا شرکتی به ما کمک نمی کند … … این روش من برای کمک به هر بچه ای است که ممکن است از همان چیزی که من بوده عبور کند! LOVE از چتر مبارک با تشکر از شما. “

در زیر همه را تماشا کنید.