به گفته خواننده رپ سریع قافیه ، هنگامی که Twista یادداشت مشترکی را که شامل گابوری سیدیبه بازیگر و برنیس بورگوس مدل بود ، هیچ مشکلی از نظر Twista نداشت. دیروز (8 دسامبر) ، توئیستا درگیر جنجال شد که پس از بازنشر مجدد میم در صفحه اینستاگرام خود ، به قلدری سیدیبه متهم شد. این یک زن را نشان می داد که دارای شغل و خانه شخصی خود بود ، که توسط Sidibe نشان داده می شد ، در حالی که زن دیگر از ثبات و مشکل کمتری برخوردار بود ، اما او مانند Burgos بود.

گابوری در مورد این پست اظهار نظر کرد: “وای. من …. عزیزم.” “twistagmg من فقط شما را به عنوان یک رپر دوست دارم که در سال 2005 فراموشش کردم. اما با گزینه B موفق باشید!” به دنبال این واکنش ، توئیستا با او صحبت کرد اتاق سایه تا از کسانی که آزرده خاطرشان کرده است به خصوص سیدیبی عذرخواهی کند. او به رسانه گفت كه او بازیگر زن را نمی شناسد و قصد او این نبود كه او را مسخره كند.

Twista در مورد پست حذف شده گفت: “بیشتر روز در مسافرت بودم که این اشتباه را دیدم ، بلافاصله آن را برطرف کردم.” “من او را مستقیم نمی شناسم اما از او صمیمانه معذرت می خواهم.” از بازیگر زن تازه نامزدی نیز نامزدش ، براندون فرانکل دفاع کرد ، وی با اظهار نظر کوتاهی صدای خود را شنید.

گفته می شود که “C شما به یک شغل نیاز دارید”

[via]