اضافه شدن آنتونی دیویس به لس آنجلس لیکرز عاملی تعیین کننده برای قهرمانی در فصل گذشته NBA در این تیم بود. شیمی دیویس و لبرون جیمز منجر به بازی های برجسته غیرواقعی شد ، همه در حالی که تیم به قهرمانی در حباب اورلاندو رسید. دیویس که وارد این فصل خارج از فصل شد ، یک بازیکن آزاد شد هر چند کاملاً واضح بود که او قصد دارد به لس آنجلس لیکرز برگردد.

روز گذشته ، لبرون با لیکرز قرارداد 85 ساله تمدید کرد و 85 میلیون دلار تمدید کرد و با در نظر گرفتن قرارداد جدید او ، بسیاری منتظر بودند تا دیویس از او پیروی کند. امروز صبح ، دقیقاً همان اتفاقی افتاد که سوپراستار لیکرز قراردادی پنج ساله به ارزش 190 میلیون دلار امضا کرد. اکنون ، دیویس تا سال 2025 لیکر خواهد بود ، این بدان معناست که او و لبران هنوز سالهای زیادی را در کنار هم خواهند داشت.

لیکرز در طول خارج از فصل اقداماتی عظیم انجام داده است ، از جمله تجارت با دنیس شرودر. آنها حتی بازیکنانی مانند Montrezl Harrell و Marc Gasol را نیز به خدمت گرفته اند ، قراردادهایی که در نهایت عمق تیم را بهبود بخشیده اند. با آمدن به فصل آینده ، بدون شک لیکرز تیم های محبوب هستند.

البته ، طرفداران لیکرز در مورد قرارداد دیویس بیش از ماه بودند و اجازه دادند احساسات آنها در شبکه های اجتماعی مشخص شود. در زیر می توانید دقیقاً صحبت های طرفداران را ببینید.