در یک ماه دیگر ، WEtv با یک فصل دیگر بازخواهد گشت بزرگ شدن هیپ هاپ آتلانتا، و این بار آنها همه چیز را برای جابجایی بازیگران در میان بیماری همه گیر COVID-19 تغییر داده اند. این تریلر نشان می دهد که درام برای اعضای بازیگری که ادامه می دهند ادامه دارد ، به خصوص که جونی بلیز برگشته است تا چند امتیاز را تسویه کند. هنگامی که او قبلاً در این سریال حضور داشت ، او بارها و بارها بحث های انفجاری را در رابطه با Bow Wow و مادر Waka Flocka و مدیر عامل شرکت Mizay Entertainment ، Deb Antney داشت.

به نظر می رسد که در تریلر ، جونی بلیز و دا برات با هم اختلاف دارند و خلق و خوی جونی در طی یک مشاجره بهترین او را می گیرد. بخش عمده ای از این تیزر به بازیگران واکنش نشان می دهد که در واکنش به افشاگری غافلگیرکننده دب مبنی بر اینکه وی یکی از حامیان سرسخت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا است ، واکنش نشان می دهد. پذیرش برای دیگران خوب نیست ، از جمله عروسش تامی ریورا که شنیده می شود می گوید نمی خواهد دب را به خاطر سیاست رد کند.

همه ما می دانیم که Bow Wow فرزند دیگری به دنیا آورده است ، اما قبل از اینکه این خواننده رپ خبر را تأیید کند ، Bow درام سریال واقعیت را کشف کرد. او دیده است که به مادرش می گوید که ممکن است یک بار دیگر پدر باشد و او به او کمک می کند تا اقدامات لازم را برای حرکت به جلو انجام دهد.

تریلر زیر را ببینید بزرگ شدن هیپ هاپ آتلانتا در 7 ژانویه به WEtv باز می گردد.