کمدین و نمایش روزانه میزبان Trevor Noah قرار است همانطور که آکادمی ضبط اعلام کرده ، میزبان جوایز گرمی 2021 باشد. در سال های گذشته ستارگان برجسته ای مانند آلیشیا كیز (2019-20-20) ، جیمز كوردن (18-2017) و LL Cool J (16-1390) معتبرترین نمایش جایزه موسیقی را برگزار كرده اند.

63 امین جوایز GRAMMY روز یکشنبه ، 31 ژانویه 2021 ، از شبکه تلویزیونی CBS ساعت 8 بعدازظهر / 5 بعد از ظهر PT و مراسم برتر جوایز GRAMMY ساعت 3:00 بعدازظهر ET به صورت مستقیم از GRAMMY.com پخش می شود / 12:00 بعد از ظهر PT.

در یک اعلامیه مطبوعاتی از آکادمی ضبط ، ترور نوح هیجان خود را به اشتراک گذاشت و گفت:

نوح در بیانیه ای گفت: “علی رغم این واقعیت که من از اینکه GRAMMY ها از خوانندگی یا معرفی شدن به عنوان بهترین آلبوم پاپ منصرف شده اند بسیار ناامید شده ام ، از اینکه میزبان این اتفاق فرخنده هستم بسیار خوشحالم.” “من فکر می کنم به عنوان یک بار نامزد GRAMMY ، من بهترین کسی هستم که می توانم شانه ای برای همه هنرمندان شگفت انگیز که شب برنده نمی شوند ، بخاطر اینکه من هم درد ناشی از عدم برنده شدن جایزه را می دانم! (این یک شانه استعاری است ، من سعی نمی کنم کرونا را بگیرم). در 63 GRAMMY ها می بینیم! “

امسال ستاره رپ Megan Thee Stallion چهار نامزد گرمی از جمله بهترین هنرمند جدید دریافت کرد. Savage (ریمیکس) با حضور بیانسه یکی از بزرگترین همکاری های امسال بود و سه بار نامزد رکورد سال ، بهترین اجرای رپ و بهترین آهنگ رپ شد.

لیست همه نامزدهای Grammy’s Rap را می توانید در اینجا پیدا کنید.

با ناامیدی طرفداران ، The Weeknd علی رغم داشتن طولانی ترین آهنگ برتر جدول امسال با “چراغ های کور” نامزدی صفر دریافت کرد. آنها این یکی از بزرگترین تفریحات امسال را می خوانند و اطلاعات بیشتر شما در اینجا است.

تمام واکنش ها به نامزدهای امسال را اینجا ببینید. فکر می کنید چه کسی می تواند گرمی را به خانه ببرد؟