تراویس اسکات از نشان دادن چهره خود در عکس متنفر است. حداقل این از روشی که او به طور مداوم هنگام چشمک زدن دوربین نشان می دهد کاملاً مشخص است.

این که آیا او روی فرش قرمز است ، در حال فیلمبرداری یک موزیک ویدیو ، یا فقط ارسال عکس برای “Gram” است ، یک چیز با تراویس اسکات از پرش ثابت مانده است. مرد همیشه صورت خود را مسدود می کند – یا با دست یا به وسیله دیگر. این یک شوخی در حال اجرا شده است ، و به اندازه کافی با تصویر او مترادف است که وقتی به یک عکس نگاه نمی کند ، مقالاتی در مورد او می نویسد.


جریت کلارک / گتی ایماژ

لا فلیم در حال جشن شکرگذاری در کنار خانواده ، با انتشار گالری تصاویر از اطراف خانه ، طرفداران خود را درگیر خود می کند. طرفداران در یکی از تصاویر متوجه جفت کفش پاشنه بلند در کمین شده اند ، که احتمالاً به این معنی است که او در کنار کایلی جنر و دخترشان استورمی وبستر است. چیزی که بیشتر باعث صحبت مردم می شود این است که چقدر خواننده رپ خوشحال به نظر می رسد.

به دنبال نامزدی گرمی برای “بالاترین سطح اتاق” ، تراویس بسیار خوشحال به نظر می رسد ، فقط قسمت کوچکی از صورت خود را با آیفون مسدود کرده و لبخند بزرگی برای دوربین می زند. او بی سر و صدا یک سه راهی سفید را به دست دارد ، و برخی از دستبندهای کم دست را در اطراف مچ دست خود تکان می دهد.

خوب است که یک بار چهره تراویس را ببینید. در تصاویر دیگر ، نوردهی بسیار کم است ، یا او دوباره به نگه داشتن دست خود در مقابل جلوی چشم خود ادامه داده است ، بنابراین این قطعاً یک موقعیت نادر است.

حتی ممکن است کسی آن را معجزه شکرگذاری بنامد …