از زمان آزاد شدن دنیای نجوم در سال 2018 ، تراویس اسکات رسماً خود را به عنوان یکی از بزرگترین هنرمندان جهان تثبیت کرده است. در حالی که او در سال 2020 حتی یک تن از موسیقی های جدید را رها نکرده است ، اما مطمئناً به لطف معاملات مختلف خود با نایک ، مک دونالد و حتی سونی در این زمینه تأثیرگذار بوده است. با نزدیک شدن به پایان سال ، تراویس به دنبال پایان دادن به همه چیز قدرتمند است و به نظر می رسد آهنگی با آینده و Lil Uzi Vert به خوبی می تواند در افق باشد.

در حالی که به استوری اینستاگرام خود می رفت ، تراویس آهنگ “DrankinN Smokin” را منتشر کرد که از آن متن می آید پلوتو x کودک پلوتو نوار کناری از Uzi و Future. در تصویری که در زیر پست شده است ، تراویس می گوید “ویدئو OTW” ، که نشانگر خوبی برای دخالت او در برخی موارد است ، با آیه ای که به احتمال زیاد سهم دارد.

پلوتو x کودک پلوتو از زمانی که افت کرده است پاسخ های متفاوتی دریافت کرده است اگرچه به نظر می رسد طرفداران Uzi و Future موافقت می کنند که این دو تیم خوبی را تشکیل می دهند که توانایی زیادی برای آهنگ های عالی دارد. با پیوستن تراویس به قطعه “Drankin N Smokin” ، مطمئناً در صدد آواز آهنگ هستیم.

برای به روزرسانی در مورد این برنامه آینده با ما همراه باشید زیرا مطمئن خواهیم بود که آنها را برای شما به ارمغان می آوریم.

تراویس اسکات

تیم وارنر / گتی ایماژ