اگرچه بسیاری از گیمرها امیدوار بودند که قبل از کریسمس کنسول نسل بعدی را تأمین کنند ، اما به نظر می رسد بازی های Gods برنامه های جایگزینی دارند. آنچه باید برای پیروزی PlayStation 5 و Xbox Series X آغاز می شد به سرعت به هرج و مرج تبدیل شد ، و فروشندگان و فروشندگان در غنیمت خریداران بیش از حد اضطراب حاضر به افزایش قیمت خرده فروشی دو برابر می شوند. بین آن و عدم اطمینان در مورد تاریخ های ذخیره مجدد و تقاضای عمومی ، PS5 و Xbox Series X از سخت ترین موارد مصرف کننده در حافظه اخیر بوده اند.

با این حال ، جایی که اراده وجود دارد ، راهی نیز وجود دارد – و مطمئن باشید برخی از گیمرها مانند هر قهرمان RPG همیشه به تلاش خود ادامه می دهند. و امروز که جمعه سیاه است ، بسیاری از این گیمرها این شجاعت را به عهده دارند که عناصر را شجاع کرده و در خارج از فروشگاه های منتخب صف آرایی می کنند ، حتی برخی چادر می زنند و اردو می زنند. طولی نکشید که تصاویری از اوضاع آنها در شبکه های اجتماعی قرار گرفت و طولی نکشید که پلی استیشن 5 بار دیگر در حال ترند شدن بود. برخی گزارش ها حاکی از آن است که چند خریدار روزهای متمادی در آنجا حضور داشته اند و یکی از آنها تا آنجا پیش رفته که یک تشک لعنتی را به مهمانی آورده است.

متأسفانه ، محدود بودن سهام به معنای این است که بسیاری از داستان های این اردوگران سرانجام به درد دل خواهد خورد. این یک موضوع تکراری برای کسانی است که می خواهند برای فصل تعطیلات از خود کنسول جدیدی تهیه کنند – هرچند که سونی لحظه ای طول کشید تا به مردم اطمینان دهد که ذخیره های واقعی در حال آمدن است. آیا بازگشت موج در شرایطی که بسیاری از آن به عنوان راه اندازی بسته یاد می کنند کافی خواهد بود؟ فقط زمان نشان خواهد داد – فقط به یاد داشته باشید که صبر یک فضیلت است ، و همیشه در سال آینده وجود دارد.