با عرض پوزش از اینکه احساس فوق العاده پیر شدن می کنید اما Grand Theft Auto V بیش از هفت سال است که بیرون است. می دانم قرص سختی برای بلعیدن است. بیایید به آن فکر کنید ، ما خیلی کار گذشته ایم Grand Theft Auto VI. با این وجود ، به نظر می رسد هنوز جزئیاتی از جدیدترین موارد موجود است GTA قسطی که ممکن است از دست داده باشیم – اخیراً مورد توجه ما قرار گرفته است: این واقعیت که تایلر ، خالق چیزی فراتر از یک رپر است. او همچنین در یک بازی کاملاً محبوب یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی در همه زمان ها صدای یک عابر پیاده تصادفی را بازی می کند.

بدیهی است که این ماده بسیار ساده ای است و لزوماً قابل توجه نیست که در طرح کلان موارد نادیده گرفته شود. حواس پرتی های داستان داستان فرانکلین ، مایکل و ترور به احتمال زیاد حواس ما را پرت کرده بود. جهنم ، حتی Chop the rottweiler نقش بزرگتری نسبت به تایلر داشت. اما به نظر می رسد مثل یک تخم مرغ عید پاک است که باید قبل از مارک هفت ساله ظاهر می شد.

تایلر ، خالق این تحقق اخیر را سرگرم کننده دانست ، واکنش یک هوادار را به همراه ضبط شواهد دوباره توییت کرد. به طور طبیعی ، این یک اثر دومینویی را آغاز کرد و طولی نکشید که همه در حال ورود بودند. در این کلیپ ، شخصیت تایلر – مردی که یک مخزن سفید پوشیده بود ، 40 آبجو در دست داشت – شنیده می شود که می گوید: ” مستقیم لعنت. ای ، شما سالاد سیب زمینی را دوست داری؟ “چون من سالاد سیب زمینی را دوست دارم ، n * gga.”

وی ادامه می دهد: “ای ، من از این خانواده های n * ggas که واقعی نیستند ، n * gga مریض هستم” ، و افزود: “اوه ، تو می خواهی من یو ** را بزنم ، ها؟”