سامر واکر ، ستاره R&B ، دوشنبه شب به اینستاگرام رفت و سه عکس جدید را نشان داد که کودک خود را نشان می دهد. گرچه او اخیراً خود را به عنوان مجرد ، دوست پسر سرگرم کننده و دوباره خود اعلام کرد ، London On Da Track در هر سه عکس ظاهر شد ، پشت سر خود را خنک کرد و گردن او را بوسه زد – به نظر می رسد دوباره دوباره با هم برگشته اند. واکر اجازه داد که عکسها خودش صحبت کنند و از عنوان طرفداران خود صرف نظر کند.

او در ماه اکتبر در استوری اینستاگرام نوشت: وی افزود: “این برای من حداقل است” ، و همچنین یک ایموجی پرتاب کننده.

بدیهی است، تقسیم آنها یک عمر کوتاه بود، به عنوان او می آید جدیدترین پست تنها چند روز پس از انتشار خبر بارداری خود ظاهر وب است. خواننده “Over It” اعلام کرد که او اولین فرزند خود را باردار است ، با اعلامیه ای غافلگیرانه از طریق اینستاگرام در 20 نوامبر. او عکسی از خودش را با لباس باریک و راه راه به اشتراک گذاشت ، و دسته ای از شکلک های فرشته را در زیر قرار داده است .

طرفداران با وجود داشتن نان در کوره مطمئن نبودند که واکر تنها خواهد ماند یا نه. اما آخرین پست او حاکی از آن است که او و London On Da Track به زودی یک خانواده سه نفره خوشبخت خواهند بود!

یادداشت جنبی: در صورت از دست دادن آن ، به تازگی با سامر واکر با افسانه R&B ، اریکه بادو مصاحبه شده است Rolling Stone ‘نوازندگان در موسیقی ، جایی که این دو در مورد رابطه دیرینه بادو با آندره 3000 بحث کردند.