بیگ شان در میان بسیاری از رپرهای دیترویت است که امسال نامزد دریافت جایزه گرمی را تضمین کرده است. رپ 32 ساله نامزد شد بهترین اجرای رپ برای آلبومش ، دیترویت 2آهنگ اصلی “احترام عمیق” با حضور نیپسی هاسل فقید. همچنین دوست دختر بیگ شان و نیروگاه R&B ، Jhene Aiko نامزد شد ، که وارد این کشور شد آلبوم سال، بهترین عملکرد R&B، و بهترین آلبوم Progressive R&B دسته بندی برای آخرین پروژه او ، چیلومبو.

این زوج که اوایل امسال پس از وقفه ای از رابطه خود دوباره به هم پیوستند ، هر دو با انتشار سال 2020 پیشرفت های چشمگیری در موسیقی داشته اند. شان و آیکو هر دو تعداد نامزدهای گرمی را در طول سالها به دست آورده اند اما هنوز موفق به کسب پیروزی نشده اند ، هرچند به نظر می رسد ممکن است این سال سالی باشد که آنها این کار را انجام می دهند. این زوج در توییتر شرکت کردند تا نامزدهای یکدیگر را تحسین کنند ، زیرا با اعلام نامزدهای مربوط به این هنرمندان ، حمایت طرفداران هر دو طرف جلب شد.

توییت های این زوج برای یکدیگر و همچنین واکنش برخی از طرفداران را در زیر ببینید.

اعلام شده است که ترور نوح میزبان جوایز گرمی 2021 خواهد بود. از دیگر نامزدهای انتخاب شده می توان به مگان تی استالیون ، جک هارلو و جی زی اشاره کرد که هشتادمین نامزدی گرمی خود را جشن می گیرد.