هیچ رازی نیست که بیگ شان و ژنه آیکو یکی از زوج های بسیار قدرتمند هستند همیشه (من در این تپه خواهم مرد). آنها این موضوع را به طور منظم به هواداران ثابت می کنند ، چه در اینستاگرام و چه از طریق موسیقی آنها. بنابراین ، جای تعجب نیست که بیگ شان فقط یک پست احساسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زندگی خوش شانس خود را با آیکو و موفقیت های حرفه ای آنها جشن گرفت.

او مجموعه ای از عکس های خود و آیکو را به اشتراک گذاشت ، در کپشن دل انگیز بیان داشت که چقدر قدردان است. وی نوشت: “این احساس خوبی بود که مجبور نباشم به چیزی بیدار شوم و از زندگی برای چند روز با خیال راحت لذت ببرم!” “ما یک روز صبح با نامزدیrecordingacademy و اقیانوس آرام و یکدیگر از خواب بیدار شدیم و من از اینکه زندگی ام را انجام می دهم مفتخر و سپاسگزارم. متشکرم!”

در اوایل این هفته ، بیگ شان برای آلبوم خود نامزد بهترین عملکرد رپ شد ، دیترویت 2تک آهنگ “احترام عمیق” با حضور نیپسی هاسل ، بزرگ ، بزرگ. آیکو به لطف آخرین پروژه خود ، نامزد آلبوم سال ، بهترین اجرای R&B و بهترین آلبوم Progressive R&B شد ، چیلومبو. به دنبال لیست نامزدهای رسمی ، این دو به طرز شایسته ای در توییتر یکدیگر را تبریک گفتند. ایکو نوشت: “عزیزم تبریک می گویم ،” به تو عزیزم تبریک می گویم! کاملاً شایسته ، “شان برگشت.

علی رغم اینکه این زن و شوهر در بهار 2019 از رابطه خود استراحت کردند ، دیدار مجدد آنها در سال 2020 بسیار عمیق بوده است که طرفداران نمی توانند از ادامه آن جلوگیری کنند.