فرزندان بازی برای جشن 41 سالگی تولد خود در 29 نوامبر از هیچ هزینه ای صرفه جویی نکردند. پسر بزرگ او ، هارلم تیلور ، اوایل این هفته به اینستاگرام رفت تا تولد پدرش را تبریک بگوید ، و تسلا براق و جدیدی را به نمایش بگذارید که او و دو خواهر و برادرش ، کینگ و کالیفرنیا ، کمک هزینه های خود را برای هدیه دادن به او پس انداز کردند.

هارلم نوشت: “روز پدرم / بهترین دوست من مبارک. تو را دوست دارم و چه کسی است که تصور می کنی تعجب می کنی؟” “اوه من و خواهر و برادرهایم تمام پولی را که پدر ما به ما داده برای خرید ماشین جدید برای او صرفه جویی کرده ایم. خیلی مریض است؟”

من نمی دانم این بچه ها چه نوع کمک هزینه می گرفتند و چه مدت پس انداز می کردند ، اما این حرکت گویای موارد زیادی است. من عادتم را برای بسته های آدامس و کارت های پوکمون خرج می کردم ، نه سرمایه گذاری مجدد در هدایای تولد والدینم ، بنابراین برای این بچه ها فریاد بزنید برای آنچه که آنها فقط موفق به بیرون آوردن آن شده اند ، بسیار گویا است.

بازی در مورد این پست نظر داد و فرزندانش را به خاطر سخاوتشان ستود. او نوشت: “تو بهترین پسر هستی”. “نمی دانستم چه بگویم یا چگونه این راز را مخفی نگه داری …. از همه شما که دوست دارید تا پایان جهان دوست داشته باشید ، متشکرم.” او همچنین این عکس را به اینستاگرام خود بازنشر کرد و افزود: “با کمال کلمه و کاملاً متعجب شد. من همه شما را تا آخر دنیا دوست دارم و پسر عزیزم. متشکرم …….. بهترین هدیه همیشه “

شکی نیست که خانواده رپر باید این کار را انجام دهند واقعاً دوستش داشته باش