تغییر نام خود برای یک خواننده رپ کاملاً معمول نیست ، اما هر از گاهی اتفاق می افتد. Doctor Dot Wowgr8 شد. ریچ چیگا ریچ برایان شد. DRAM اگرچه رپر نبود اما به شلی تبدیل شد. در حال حاضر ، به نظر می رسد Boogie صاحب امتیاز Shady Records آخرین شخصی است که در اواسط بازی تنظیماتی انجام داده است. از نگاه آن ، همه چیز برای فروش emcee تصمیم به تغییر نام تجاری به عنوان Westside Boogie گرفته است ، و این پاسخ به ریشه های کامپتون او است.

بوگی

مت وینکلمایر / گتی ایماژ

اگرچه او هنوز در هیچ یک از پروفایل های شبکه های اجتماعی خود اعلامیه رسمی نکرده است ، باید توجه داشت که مانیتور دقیقاً زمینه ناآشنایی نیست. او مدتهاست که در “توییتر” و “اینستاگرام” از “WS_Boogie” ورزش می کند و اگر حضور اخیر او در آلبوم LVRN کریسمس برجسته “12 Days of Bhrismas” نشانه ای از او باشد ، او به عنوان Westside Boogie به عنوان یک مقام رسمی پیش خواهد رفت.

با توجه به اینکه چند بار خواننده رپ با A Boogie Wit Da Hoodie در هم آمیخته است ، جای تعجب نیست که او به یک انتخاب متمایزتر اضافه کند. زمان نمی تواند بهتر باشد. وستساید گان به تازگی خبر جدایی خود از Shady Records را اعلام کرده و مجالی را برای بوگی فراهم کرده تا مانتو Westside را برای اهداف صالحانه خود به عهده بگیرد. هرچند که تنظیم مجدد به روزرسانی مدتی طول می کشد ، اما هر زمان که تصمیم گرفت پروژه بعدی خود را تحویل دهد ، از دیدن او بیرون می آید تعجب نکنید. و اگر جایی نزدیک به کیفیت سال 2019 باشد همه چیز برای فروش ، Westside Boogie خوب خواهد شد.

نظر شما درباره این تغییر نام چیست؟